Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir helt redd av SKAM-gruppa for de over 20 - voksne mødre som gråter hele helgen, og barna deres må trøste de?? Altså???? Er dette normalt? Leste om ei der dattera ba mora slutte å se på Skam, fordi det var så leit å se mora si gråte og være lei seg hele tiden...

Anonymkode: 6d00e...65c

Jeg er medlem der, og har faktisk vært litt tung til sinns siden klippet fredag kveld. Men jeg går ikke rundt og gråter, og tenker hvis de lever seg så hardt inn i det, burde man kanskje tvinge seg selv til litt avstand. Når man ikke greier å ta seg sammen foran barna sine, og barna må trøste, har det gått liiitt over styr... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren

Håper på mer i kveld! Kom igjen, vi har dårlig tid her. Vil se Even! (Men det tror jeg ikke vi får på en stund...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir og flau av de i skamgruppen. De tar helt på vei hver gang de ser en kardemommepose! Poster bilde, og forteller at de står og ler\grine for seg selv...

Anonymkode: 97bb1...1c3

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den enrste som suns Isak spiller homofil lite overbevisende? Han ser ditekte ille berørt ut i alle kyssescenene med Even.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Maleficenta skrev:

Er jeg den enrste som suns Isak spiller homofil lite overbevisende? Han ser ditekte ille berørt ut i alle kyssescenene med Even.

Jeg har lurt litt på det i et par av scenene, ikke den siste. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om han syns det er ubehagelig eller om han ikke har så mye erfaring så det blir litt til at Henrik tar over litt. :P

Anonymkode: a83b7...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lurt litt på det i et par av scenene, ikke den siste. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om han syns det er ubehagelig eller om han ikke har så mye erfaring så det blir litt til at Henrik tar over litt. :P

Anonymkode: a83b7...182

Ja kan jo være det. Og han har jo nettopp kommet ut så er nok litt rart og uvant. For karakteren altså. Men vet ikke klarer ikke helt bestemme meg jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg synes Isak ser ukomfortabel ut omtrent hele tiden egentlig, ikke spesielt knyttet til kyssing med Even. Det synes jeg egentlig er litt greit også, for han er jo stort sett ukomfortabel. Tenåring med tusen tanker i hodet, vil ikke være "sånn" homo men er homofil likevel osv. Han er rett og slett litt keitete, men jeg synes det passer rollen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Raindrops skrev:

Jeg synes Isak ser ukomfortabel ut omtrent hele tiden egentlig, ikke spesielt knyttet til kyssing med Even. Det synes jeg egentlig er litt greit også, for han er jo stort sett ukomfortabel. Tenåring med tusen tanker i hodet, vil ikke være "sånn" homo men er homofil likevel osv. Han er rett og slett litt keitete, men jeg synes det passer rollen hans.

Det er sant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Hottrio skrev:

Blir det noe homsesex der?? :laugh:

De har jo hatt sex men de viser jo ikke alt da. De er ungdommer. Inke helt voksne. Tror ikke de kommer til å ha grafiske sexscener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir og flau av de i skamgruppen. De tar helt på vei hver gang de ser en kardemommepose! Poster bilde, og forteller at de står og ler\grine for seg selv...

Kardemommepose?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en annen med maniske episoder synes jeg siste episode var fantastisk 

been there done that

og kjærligheten er ekte i mani ! Er fremdeles besatt av han jeg elsker i mani for flere år siden....

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 timer siden, Hege899 skrev:

Kardemommepose?

I en scene så spiser Even og Isak kardemomme på ostesmørbrød og gjør en greie ut av det.. Derfor er det så fantastisk moro å se en kardemommepose....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Wanda Maximoff skrev:

:) Kjipt at han skulker igjen da. Jeg hadde håpet han gikk på skolen i dag. 

Igjen?? Når tid var sist? Hjelp, har jeg gått glipp av noe?? 

Han ville jo ikke skulke siste time, når de andre gutta skulle ha pizza....og de fikk hilse på Even.

Anonymkode: 7b4d6...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Igjen?? Når tid var sist? Hjelp, har jeg gått glipp av noe?? 

Anonymkode: 7b4d6...13c

skam.p3.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Are

jeg ser den fordi jeg har interesse av å se hvordan nrk prøver å hjernevaske norske ungdommer ( men viser seg at det er de eldre som ser serien) i spørsmålet om religion. legg merke til at kristendommen framstilles som en lite tolerant religion for psykisk ustabile mennesker, mens islam representerer toleranse, fred og godhet. jeg må nesten le av hvor naive folk er som ikke ser dette. jeg tenker det er enkelt og godt å være homofil i arabiske land kontra kristne land. wake up..

med hilsen fra

jon are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...