Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest kattehviskeren
22 minutter siden, Edie skrev:

Altså, jeg velger å overse hint om Sonja og Even til vi vet noe sikkert.

I mellomtiden fokuserer jeg på det positive. Even er kjempeforelska, åpen om forholdet (bra dere ikke var der..!) og guttegjengen tar alt kjempebra.

Jeg har det godt i min egen, positive, lille boble ;)

Takk, Edie, jeg trengte noe positivt her nå, fikk helt vondt i magen etter det siste klippet. Slutten er så foruroligende, hva ER det med Even??? Men nå skal jeg bare tenke på det positive og ikke spekulere noe mer før neste klipp. Det ender garantert i drama, men forhåpetligvis vet vi og ISak litt mer da. Herregud, den serien her blir min død, eller min arbeidsledighetsgrunn. Ikke fått gjort en dritt i dag, heh. Får ta det igjen nå, ikke mer Skam på meg på et døgn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BabyBlue

Jeg føler det er drama på ferde, akkurat som i slutten av sesong 2. Får litt rare vibber av Even, tror Sonja var ute etter å advare Isak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg forstår ikke de som mener at Even må være manisk. Jeg har sett klippet der han danser litt på kjøkkenet en gang til, men jeg synes ikke jeg ser et eneste spor av manisk oppførsel. Han virker bare glad og forelsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
6 minutter siden, Raindrops skrev:

Jeg forstår ikke de som mener at Even må være manisk. Jeg har sett klippet der han danser litt på kjøkkenet en gang til, men jeg synes ikke jeg ser et eneste spor av manisk oppførsel. Han virker bare glad og forelsket.

Kanskje ikke manisk, men litt ute av stand til å tune seg inn på Isaks følelser. Isak prøver å fortelle ham hvor vondt han har hatt det, og han bare synger og blåser det bort. Det samme i klippet i dag, han avfeier det og gjør noe veldig romantisk for at Isak skal glemme det. Men det tror jeg ikke Isak gjør mer etter dagens klipp. Tror han kommer til å prøve å få kontakt med Sonja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops
13 minutter siden, kattehviskeren skrev:

Kanskje ikke manisk, men litt ute av stand til å tune seg inn på Isaks følelser. Isak prøver å fortelle ham hvor vondt han har hatt det, og han bare synger og blåser det bort. Det samme i klippet i dag, han avfeier det og gjør noe veldig romantisk for at Isak skal glemme det. Men det tror jeg ikke Isak gjør mer etter dagens klipp. Tror han kommer til å prøve å få kontakt med Sonja.

Manisk depressiv er en relativt alvorlig psykisk diagnose, så jeg synes bare det er rart å bruke det i en slik sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Raindrops skrev:

Enig. Ikke noe som skulle tilsi at han er manisk. Det er å dra den litt langt. Men hva er vel tv-serier uten en konflikt, så noe skjer sikkert.

Anonymkode: a5353...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er så søte i meldingene da.:hjerte: 

Litt gøy i dagens klipp også, Jonas presenterte seg som Marlon da han hilste på Even. Gikk kanskje litt fort i svingene under innspilling? :fnise:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Ikke noe som skulle tilsi at han er manisk. Det er å dra den litt langt. Men hva er vel tv-serier uten en konflikt, så noe skjer sikkert.

Anonymkode: a5353...702

Ja, jeg tror nok de bygger opp til noe stort. For alt jeg vet kan det hende han er manisk også, det hadde bare ikke vært den første konklusjonen jeg dro ut i fra de opplysningene vi har. Gleder meg uansett til det eksploderer med hele Sonja-Even-Isak-dramaet.

Endret av Raindrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sparkles skrev:

Litt gøy i dagens klipp også, Jonas presenterte seg som Marlon da han hilste på Even. Gikk kanskje litt fort i svingene under innspilling? :fnise:

Haha! Da var det ikke bare meg! Skjønte liksom ikke heeeeelt, hva var det han sa nå? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, den sangen Even siterte er jo en ganske så heftig kjærlighetserklæring. Tror han er veldig forelska i Isak, altså. Men lurer veldig på hva Sonja vil. Kan jo hende hun har lyst å ødelegge. Isak må få lov til å bli kjent md Even på godt og vondt helt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går Sonja på samme skole som de andre? Eller jobber hun? Mulig vi har sett det, men det har jeg glemt.

Anonymkode: 97bb1...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun jobber som selger, tror jeg? Husker bare noe fra helt i begynnelsen at hun hadde blitt månedens ansatt eller noe sånn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Raindrops skrev:

Enig.. Jeg har selv holdt lignende "show" for kjærester i klein forelskelsesrus og har opplevd at kjærester har holdt på ala Evens sang til 5 fine frøkner, for meg også :fnise:   Forelskelse er jo en sinnslidelse i seg selv! :rodmer:

Anonymkode: 4f27c...e2e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sparkles skrev:

Jeg fikk også med meg det! Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en rar oppdatering i natt. Mulig det er for å vise at Even ikke får sove, og at Isak sover siden han ikke har svart? Arg. Jeg trenger noe mer håndfast, blir gal av å ikke vite. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir spennende å se hva Even skjuler. Et eller annet må det være. Han vrir seg unna dette med Sonja hver gang - i siste klipp gjør han det ved å gi Isak et kyss og si at han er deilig. Alltid en avsporing. 

Anonymkode: 26b03...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om Isak føler at det blir litt mye med Even nå. Virker lite komfortabel da Even møter vennene hans, flau og pinlig berørt (som ikke er en unaturlig reaksjon). Men resten av klippet sier meg at det var mer enn det.  Han virker ukomfortabel da han ser Evens reaksjon da Sonja ringte ham. Han ser heller ikke komfortabel ut da han ble kysset så brått. Han blir derimot sjarmert når Even roper at han er deilig. 

Og nå svarer han ikke på den siste meldingen. 

Anonymkode: ed13c...99a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skam skal vare 25 min i dag :duskedame: NRK tv-guide har vekslet mellom 20 og 25 min denne uken.

Må seriøst komme noen "saftige" klipp utover dagen/kvelden. 

Dritspent!! Går Isak på konserten? Tar han med seg Even? Hva ville Sonja? Og hva skjuler Even?? Skjuler han noe i det hele tatt eller er det noe annet muffens? Jeg dør!!!!!

Anonymkode: 7b4d6...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skam skal vare 25 min i dag :duskedame: NRK tv-guide har vekslet mellom 20 og 25 min denne uken.

Må seriøst komme noen "saftige" klipp utover dagen/kvelden. 

Dritspent!! Går Isak på konserten? Tar han med seg Even? Hva ville Sonja? Og hva skjuler Even?? Skjuler han noe i det hele tatt eller er det noe annet muffens? Jeg dør!!!!!

Anonymkode: 7b4d6...13c

Er det en konsert i dag? :P Hvis Skam skal være i 25 minutter i dag så er det jo rundt 10 minutter igjen, hvis vi trekker fra introen og avslutningen på episoden. Kult :nigo:

Uansett, det har kommet en ny melding for de som lurer. De skal møtes på Kaffebrenneriet om 15 minutter. :)

Endret av Wanda Maximoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...