AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #2781 Del Skrevet 1. desember 2016 Bør omkalle tråden til "Skam - SUTRETRÅD"! Anonymkode: d0237...700 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 1. desember 2016 #2782 Del Skrevet 1. desember 2016 Jeg tipper at Julie Andem har skapt en fortryllende slutt på denne sesongen, og all sutring (fra oss) er glemt etter siste episode. Og vi sitter igjen med en godfølelse etter en sesong som nok en gang har satt dype spor i seerne, og har gjort det litt lettere for homofile ungdom å være seg selv. Eller egentlig lettere for all ungdom å være seg selv. Eller lettere for alle å være seg selv! Er det en plan? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. desember 2016 #2783 Del Skrevet 1. desember 2016 Høres ut som en god plan! Og når man der bakover på de episodene som vi allerede har fått, så er de jo rett og slett himla bra! Det er jo ikke for ingenting at vi så gjerne vil ha mermerMER, lizzm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #2784 Del Skrevet 1. desember 2016 Jeg tenker at det med Magnus og Vilde kommer i neste sesong. da ser vi det fra jentenes perspektiv. Hvis de blir sammen får vi jo fortsatt et innblikk i guttas liv, perfekt! Anonymkode: 152fb...a53 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma1984 Skrevet 1. desember 2016 #2785 Del Skrevet 1. desember 2016 Nytt klipp! Ååååh Magnus, går jo ikke an å IKKE like han! Men blir usikker på det der Sonja-greiene. Føler kanskje at Sonja vil advare Isak om Even, eller noe? Uæh, kjenner det nærmer seg noe skummelt....Kan de ikke bare være happy ever after da...! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 1. desember 2016 #2786 Del Skrevet 1. desember 2016 Åhhh, lurer så fælt på hva det er Sonja ville si! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 1. desember 2016 #2787 Del Skrevet 1. desember 2016 Åååååååh, hvorfor måtte de ha med de greiene på slutten? Kunne jeg ikke bare få ligge og glise ei stund til De reaksjonene fra gutts var jo helt herlige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #2788 Del Skrevet 1. desember 2016 Gutta ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #2789 Del Skrevet 1. desember 2016 Hva fsen var det Sonja ville? Skulle hun si noe om Even, kanskje hun vil ha han tilbake? Anonymkode: 34526...d62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #2790 Del Skrevet 1. desember 2016 Magnus ❤️ Men hva skjer ? Hva vil Sonja ? Jeg tror kanskje det ligger mye bak Even, han virker manisk. Ikke at det gjør så mye, men hva er pratet om å kontrollere ? Det er en veldig spesiell ting å si.. han har sagt det tidligere, hvorfor kontrollere ? Hvorfor ikke ødelegge. Det naturlige å si er: "hun prøver bare å ødelegge for oss" men han bruker kontrollere.. en ting er jo om typen din hooker med en Annen jente, men når han hooker med en annen gutt så er det vel tydelig at det skal litt andre ting til for å overbevise han om å komme tilbake? regner med det kommer mer ila dagen? Er jo snart fredag og er ikke engang 20 min enda. Håper Isak sender en melding til Sonja å spør hva som skjer ? Anonymkode: c4ac7...3b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #2791 Del Skrevet 1. desember 2016 Det kommer sms-chat mellom Sonja og Even i løpet av kvelden. Anonymkode: 4f27c...e2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #2792 Del Skrevet 1. desember 2016 Edit: Sonja og Isak Anonymkode: 4f27c...e2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 1. desember 2016 #2793 Del Skrevet 1. desember 2016 Jeg syntes Even svarer skikkelig "flytende" rundt Sonja, så jeg tror kanskje han har gjort noe dritt mot Sonja eller noe og hun prøver å være grei og si det til Isak. Vet ikke helt hva som er greia.. Er jo tydelig at Even har følt seg kontrollert, er meget mulig han bare svarer veldig floaty fordi han ikke vil snakke om det, men jeg tror det er noe mer. On a sidenote så elsker jeg Magnus. For en type. Så ekstremt ditsy, men så artig og snill. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #2794 Del Skrevet 1. desember 2016 HAHAHA "jeg tror det var bra dere ikke var der" Jeg tror ikke Even har slått ordentlig opp med Sonja, jeg... Lurer veldig på hva som foregår, er ikke mye tid de har igjen til å oppklare alt mulig nå... Anonymkode: 753ca...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 1. desember 2016 #2795 Del Skrevet 1. desember 2016 53 minutter siden, Selma1984 skrev: Nytt klipp! Ååååh Magnus, går jo ikke an å IKKE like han! Men blir usikker på det der Sonja-greiene. Føler kanskje at Sonja vil advare Isak om Even, eller noe? Uæh, kjenner det nærmer seg noe skummelt....Kan de ikke bare være happy ever after da...! Hehe Magnus er herlig da. Syns det var så gullfint det svaret han kom med når Vilde var så fornærmet over a både andreklassegutta og tredjeklassegutta bare skulle ligge med førstis jenter og Magnus bare: Jeg kan godt stille opp jeg hvis du vil pule liksom.. Håper han og Vilde blir sammen. Han virker jo keen på henne. De hadde vært søte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 1. desember 2016 #2796 Del Skrevet 1. desember 2016 Håperdet kommer en chat iløpet av kvelden. Pleier vel ikke komme 2 filmklipp på en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma1984 Skrevet 1. desember 2016 #2797 Del Skrevet 1. desember 2016 5 minutter siden, Susa skrev: Håperdet kommer en chat iløpet av kvelden. Pleier vel ikke komme 2 filmklipp på en dag? Men hvis det er noe som er viktig for handlingen så kommer det vel ikke på chat/instagram? Så dersom Isak snakker med Sonja så er jo det såpass viktig at det bør komme som klipp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #2798 Del Skrevet 1. desember 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: HAHAHA "jeg tror det var bra dere ikke var der" Jeg tror ikke Even har slått ordentlig opp med Sonja, jeg... Lurer veldig på hva som foregår, er ikke mye tid de har igjen til å oppklare alt mulig nå... Anonymkode: 753ca...807 Sier ikke Sonja "Hei, det er Sonja, xen til Even" når hun ringer Isak? Anonymkode: e3a25...002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #2799 Del Skrevet 1. desember 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sier ikke Sonja "Hei, det er Sonja, xen til Even" når hun ringer Isak? Anonymkode: e3a25...002 Jeg hørte "Hei, det er Sonja... Til Even". Jeg oppfattet det som at hun utdypet hvem hun var da Isak ikke svarte med en gang. Hun vet jo åpenbart en del siden hun har vett til å ringe Isak, men jeg får inntrykk av at det er noe som henger igjen der. Even er jo livredd for at hun skal snakke med Isak, men det var jo ikke noe problem at de møttes før. Altså må det være noe nylig som gjør at han ikke vil de skal prate sammen. Han må jo ha løyet ganske kraftig for én av dem. Anonymkode: 753ca...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 1. desember 2016 #2800 Del Skrevet 1. desember 2016 Altså, jeg velger å overse hint om Sonja og Even til vi vet noe sikkert. I mellomtiden fokuserer jeg på det positive. Even er kjempeforelska, åpen om forholdet (bra dere ikke var der..!) og guttegjengen tar alt kjempebra. Jeg har det godt i min egen, positive, lille boble 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå