Hjertestein Skrevet 2. oktober 2016 #1701 Del Skrevet 2. oktober 2016 Hvor kan man se episoden av seson 3? Jeg finner bare sesong 1 og 2 inne på NRK via Appletv.. gledet meg nå i flere timer og se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glorious Skrevet 2. oktober 2016 #1702 Del Skrevet 2. oktober 2016 5 minutter siden, Hjertestein skrev: Hvor kan man se episoden av seson 3? Jeg finner bare sesong 1 og 2 inne på NRK via Appletv.. gledet meg nå i flere timer og se... Episoden er ikke lagt ut, kun to klipp og litt chatlog etc. Det finner du på http://skam.p3.no 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 2. oktober 2016 #1703 Del Skrevet 2. oktober 2016 Er veldig glad for at Skam har valgt å fokusere på Isak og temaet rundt det å være ung homofil, uten å ha kommet ut av skapet. Håper de i løpet av serien klarer å få frem frustrasjonen rundt det; enset det allerede litt i første klipp. Viktig tema synes jeg! Spent på sesongen videre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strandløva Skrevet 2. oktober 2016 #1704 Del Skrevet 2. oktober 2016 19 minutter siden, Fireball skrev: Er veldig glad for at Skam har valgt å fokusere på Isak og temaet rundt det å være ung homofil, uten å ha kommet ut av skapet. Håper de i løpet av serien klarer å få frem frustrasjonen rundt det; enset det allerede litt i første klipp. Viktig tema synes jeg! Spent på sesongen videre. Enig! Trur det kan bli en veldig interessant sesong 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 2. oktober 2016 #1705 Del Skrevet 2. oktober 2016 Er det høstferie i Oslo nå? Regner med at Noora er på høstferie hos William i London og at hun ikke har flytta dit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 2. oktober 2016 #1706 Del Skrevet 2. oktober 2016 Akkurat nå, maipai skrev: Er det høstferie i Oslo nå? Regner med at Noora er på høstferie hos William i London og at hun ikke har flytta dit? Eller, Isak bor jo på rommet hennes. Så hun har vel flytta ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 2. oktober 2016 #1707 Del Skrevet 2. oktober 2016 36 minutter siden, maipai skrev: Eller, Isak bor jo på rommet hennes. Så hun har vel flytta ut... Men er vel litt rart hvis hun har sluttet på skolen.? Eller kanskje hun tar et pause-år, el utveksling. Blir spennende å se videre.😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KBNS Skrevet 3. oktober 2016 #1708 Del Skrevet 3. oktober 2016 9 timer siden, maipai skrev: Er det høstferie i Oslo nå? Regner med at Noora er på høstferie hos William i London og at hun ikke har flytta dit? Er høstferie i Oslo nå ja men det virket jo som om Noora hadde flyttet dit, ettersom hun sa "Jeg har ikke fått så mange venner her ennå". Kan ikke helt se hvorfor det hadde vært en issue hvis hun bare var der på ferie. Men hun flytter sikkert kjapt tilbake tenker jeg. Blir slutt med William eller noe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarah. Skrevet 3. oktober 2016 #1709 Del Skrevet 3. oktober 2016 Lurer på hvor Noora skal bo når hun flytter tilbake igjen. Jentene og guttene må vel kobles sammen på et vis? Kanskje Linn flytter ut, og Noora inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 3. oktober 2016 #1710 Del Skrevet 3. oktober 2016 Syns de første klippene er lovende, sånn det ser ut som det kan bli en bra sesong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #1711 Del Skrevet 3. oktober 2016 Har bare deler av Oslo ferie nå? Ettersom de er på skolen. Anonymkode: 152fb...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 3. oktober 2016 #1712 Del Skrevet 3. oktober 2016 9 timer siden, Sarah. skrev: Lurer på hvor Noora skal bo når hun flytter tilbake igjen. Jentene og guttene må vel kobles sammen på et vis? Kanskje Linn flytter ut, og Noora inn? Eller Noora flytter inn hos Eva. Moren hennes er jo stort sett borte hele tiden. Det kan også stemme godt med å knytte gjengene sammen, da hun kjenner Jonas og Isak godt, og er minst FF med gutte-Chris. Vedr. festkultur: Ungdommen i dag fester generelt sett mindre og av de som fester er det færre som drikker og fler som bruker andre rusmidler, enn da jeg var på den alderen på midten av 90-tallet, men slik jeg kjenner ungdomskulturen i dag drikker de som drikker i dag minst like mye som vi gjorde. Liker godt begynnelsen av sesongen, men jeg lurer også på hva Sara og Ingrid snakket om i begynnelsen av første klipp, og var det det samme som Vilde prøvde å snakke med Eva om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #1713 Del Skrevet 3. oktober 2016 Hva var det de røyka i badekaret på festen egentlig? Og hva er det andre pillegreiene de tar? Det villeste vi gjorde da jeg var ung var hjemmebrent liksom... *føles som om jeg er 100 år* Anonymkode: e7d90...8b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 3. oktober 2016 #1714 Del Skrevet 3. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva var det de røyka i badekaret på festen egentlig? Og hva er det andre pillegreiene de tar? Det villeste vi gjorde da jeg var ung var hjemmebrent liksom... *føles som om jeg er 100 år* Anonymkode: e7d90...8b5 Pillen var ibux, ref skam.p3.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #1715 Del Skrevet 3. oktober 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva var det de røyka i badekaret på festen egentlig? Og hva er det andre pillegreiene de tar? Det villeste vi gjorde da jeg var ung var hjemmebrent liksom... *føles som om jeg er 100 år* Anonymkode: e7d90...8b5 Jeg fant visst ut av det, det er marihuana. Føler meg som rene englebarnet som ikke visste hva det var de røyka https://www.nrk.no/kultur/skam-3_-forste-klippet-er-her_-1.13158368 Anonymkode: e7d90...8b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 3. oktober 2016 #1716 Del Skrevet 3. oktober 2016 I chatten virket det på Vilde som at Eva var sur for at "førstisene" kom på festen, fordi de ikke var invitert. Kan være det de snakket om på festen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #1717 Del Skrevet 3. oktober 2016 8 timer siden, pinar skrev: Syns de første klippene er lovende, sånn det ser ut som det kan bli en bra sesong. På 2.10.2016 den 22.31, Fireball skrev: Er veldig glad for at Skam har valgt å fokusere på Isak og temaet rundt det å være ung homofil, uten å ha kommet ut av skapet. Håper de i løpet av serien klarer å få frem frustrasjonen rundt det; enset det allerede litt i første klipp. Viktig tema synes jeg! Spent på sesongen videre. På 2.10.2016 den 22.51, strandløva skrev: Enig! Trur det kan bli en veldig interessant sesong Jeg er skuffet over at sesongen skal handle om Isak. Når jeg har sett klippene, savner jeg jentene og det er fint å se at de er med på klippene, men jeg har lyst å se de mer - og ikke Isak og guttegjengen! Anonymkode: ca37e...e54 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #1718 Del Skrevet 3. oktober 2016 Hvilken låt er det som spilles i starten av det første klippet? På festen. "Shake the stress away, up all night" ... Fant ikke ut av det på Google. Får opp en Rihanna låt det ikke er når jeg søker Anonymkode: e7d90...8b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #1719 Del Skrevet 3. oktober 2016 På 2.10.2016 den 21.36, Allure skrev: 14 år gamle jenter? Dette er da vitterlig ikke målgruppen til Skam, har du levd bak en stein det siste året? Eh, Skam-skaperne har selv sagt at målgruppen er jenter i alderen 15-16 år. Kanskje det er du som har levd bak en stein det siste året? Dette var de veldig bevisst på rundt de to første sesongene. Så jo, det er merkelig at de da velger en gutt til hovedrollen. Å endre den primære målgruppen fordi serien treffer flere, er en stor feil etter min mening. Målgruppen bør være den samme, uansett hvor populær serien er. http://www.vg.no/rampelys/tv/nrk-tar-grep-for-ikke-aa-miste-16-aaringene/a/23693330/ Anonymkode: d455f...38e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 3. oktober 2016 #1720 Del Skrevet 3. oktober 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken låt er det som spilles i starten av det første klippet? På festen. "Shake the stress away, up all night" ... Fant ikke ut av det på Google. Får opp en Rihanna låt det ikke er når jeg søker Anonymkode: e7d90...8b5 Sandra Lyng LIQR? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå