AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #1 Skrevet 21. november 2015 Hei! Jeg får stadig sånne hookup-gutter som match (ikke utelukkende!), og jeg har egentlig ikke lyst å kaste bort tiden til begge to, for jeg er virkelig ikke ei som noen sinne kunne hooket opp med en fremmed. Ikke fordi jeg er mot det av prinsipp, men fordi jeg personlig ikke syntes det er noe særlig. Jeg vil ha type.Min siste kjæreste fant jeg på Tinder, og jeg vil gjerne ha en sånn opplevelse igjen. Mulig jeg er på feil app, men spør uansett; er det noe jeg kan skrive i profilen min (som ikke er helt fullstendig hull i hodet) som kan signalisere at jeg ikke ønsker noe hookup-greier?Hadde vært fint med en sosial sil Anonymkode: 2bacd...f75
tippelure Skrevet 21. november 2015 #2 Skrevet 21. november 2015 De menn feste menn ser vel ikke på profilteksen? Du kan jo la være å sveipe på de med bilder i bar overkropp f.eks. En ser jo den an på personene hva de er ute etter
Gjest Skrevet 21. november 2015 #3 Skrevet 21. november 2015 Veldig mange skriver "søker noe seriøst".Nå spørs det hvordan "noe seriøst" har startet for deg tidligere og hvordan du ønsker at det skal starte nå.Selv har jeg skrevet "Jeg tar det litt som det kommer, men fint om vi kan starte som venner :-). Ute etter noe varig."
Gjest BethD Skrevet 21. november 2015 #4 Skrevet 21. november 2015 Skriv det rett ut vel...."Søker drømmeprinsen" eller noe sånt..:PHaha.. Eventuelt at du ikke ønsker random hookups...!
Gjest O.G. Skrevet 21. november 2015 #5 Skrevet 21. november 2015 Slike som ønsker causal kommer til å kontakte deg uansett.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #6 Skrevet 21. november 2015 Hei! Jeg får stadig sånne hookup-gutter som match (ikke utelukkende!), og jeg har egentlig ikke lyst å kaste bort tiden til begge to, for jeg er virkelig ikke ei som noen sinne kunne hooket opp med en fremmed. Ikke fordi jeg er mot det av prinsipp, men fordi jeg personlig ikke syntes det er noe særlig. Jeg vil ha type.Min siste kjæreste fant jeg på Tinder, og jeg vil gjerne ha en sånn opplevelse igjen. Mulig jeg er på feil app, men spør uansett; er det noe jeg kan skrive i profilen min (som ikke er helt fullstendig hull i hodet) som kan signalisere at jeg ikke ønsker noe hookup-greier?Hadde vært fint med en sosial sil Anonymkode: 2bacd...f75Skriv at du leter etter en sjelevenn eller noe Dere jenter sliter med at dere matcher med hookup-gutter. Vi menn sliter med at vi matcher med falske sexbots. Anonymkode: f5112...d76 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #7 Skrevet 21. november 2015 Skriv det rett ut vel...."Søker drømmeprinsen" eller noe sånt..:PHaha.. Eventuelt at du ikke ønsker random hookups...!Er ikke vits å skrive det. De leser neppe teksten uansett, og jeg synes jenter som bruker tekstfeltet til å skrive hva de IKKE liker og hva de IKKE ser etter virker litt negative. Skriv hva du vil ha, hva du er og hva du liker. Eller et sitat du liker. Eller bare noe morsomt. Anonymkode: f5112...d76
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #8 Skrevet 21. november 2015 Veldig mange skriver "søker noe seriøst".Nå spørs det hvordan "noe seriøst" har startet for deg tidligere og hvordan du ønsker at det skal starte nå.Selv har jeg skrevet "Jeg tar det litt som det kommer, men fint om vi kan starte som venner :-). Ute etter noe varig."Ikke skriv det. Venner og romantiske partnere er to helt forskjellige ting. jeg hadde i hvert fall styrt unna en som ønsket å være venner først. Anonymkode: f5112...d76 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #9 Skrevet 21. november 2015 Jeg mener at det beste du kan gjøre er å ikke legge ut veldig utfordrende bilder av deg selv, da unngår du kanskje noen av hookup-gutta. Anonymkode: f5112...d76
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #10 Skrevet 21. november 2015 Skriv at du er interessert i Netflix uten chill Anonymkode: 4e115...48c 1
Gjest Skrevet 21. november 2015 #11 Skrevet 21. november 2015 Ikke skriv det. Venner og romantiske partnere er to helt forskjellige ting. jeg hadde i hvert fall styrt unna en som ønsket å være venner først. Anonymkode: f5112...d76Jeg har sett mange jenter som har brukt dette med å starte som venner. Det har alltid vært tiltrekkende på meg, siden jeg stort sett har vært ute etter noe seriøst. Da er nok jeg unntaket som beviser at det du skriver der ikke trenger å være rett :-).Det er ikke alltid man klarer å starte som venner heller, selv om det er det man ønsker. Poenget er at man er seriøse på å finne noen som passer en selv.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #12 Skrevet 21. november 2015 Skriv at du er ute etter noe som kan være/bli seriøst. Er vanskelig å sile ut de useriøse likeve, vil de virkelig pule deg og dere har en match vil enkelte gå langt for å få det til. Er selv på tinder hovedsakelig etter dame -G24 Anonymkode: b73a5...06f
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #13 Skrevet 21. november 2015 Jeg har sett mange jenter som har brukt dette med å starte som venner. Det har alltid vært tiltrekkende på meg, siden jeg stort sett har vært ute etter noe seriøst. Da er nok jeg unntaket som beviser at det du skriver der ikke trenger å være rett :-).Det er ikke alltid man klarer å starte som venner heller, selv om det er det man ønsker. Poenget er at man er seriøse på å finne noen som passer en selv.Jeg tenker at hvis de sier at de er interessert i vennskap, så er de egentlig ikke særlig interessert, og da dropper jeg dem. Har vært på dealern med en jente før som sa at hun ikke var ute etter noen kjæreste, så jeg gikk videre. Tre måneder senere ble hun sammen med en annen. Anonymkode: f5112...d76
altflyter Skrevet 21. november 2015 #14 Skrevet 21. november 2015 Er du ute etter en ONS er det bare å scrolle videre
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #15 Skrevet 21. november 2015 Skriv det rett ut ja. Mange gode eksempler over.På min står det "søker kjekk mann som er glad i naturen og ute etter noe seriøst" Anonymkode: dee3f...80d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå