Gå til innhold

Varsel for nye sesonger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen om det finnet noen måte å registrere serier man ser på slik at man kan få varsel når det kommer nye sesonger som vises enten på netflix eller på norske TV-kanaler?

Jeg har jo fulgt med på en hel del serier, og det er litt irriterende å finne ut at ny sesong startet på TV for 3 uker siden. Og hele tiden måtte følge med på om det kommer nye sesonger. Det er jo ikke alltid jeg husker hvilke serier jeg ser på heller. Og noen serier er det jo fler sesonger, men ikke på Netflix enda. 

Så - noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker myepisodes.com, der kan du krysse ut hvilke episoder du har sett av de ulike seriene og får beskjed om når neste episode kommer. Veldig grei oversikt. 

Skrevet

Vet noen om det finnet noen måte å registrere serier man ser på slik at man kan få varsel når det kommer nye sesonger som vises enten på netflix eller på norske TV-kanaler?

Jeg har jo fulgt med på en hel del serier, og det er litt irriterende å finne ut at ny sesong startet på TV for 3 uker siden. Og hele tiden måtte følge med på om det kommer nye sesonger. Det er jo ikke alltid jeg husker hvilke serier jeg ser på heller. Og noen serier er det jo fler sesonger, men ikke på Netflix enda. 

Så - noen tips?

http://next-episode.net

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...