AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #1 Skrevet 21. november 2015 http://www.aftenposten.no/meninger/sid/Norge-er-for-nordmenn-Eller-8251291.htmlÅ, så grusomt det hadde vært å bo i en gate uten hvit hud og blondt hår! Grusomt! Og vi har ikke plass til flere i skiløypene våre heller Anonymkode: 90808...edb
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #2 Skrevet 21. november 2015 SiD fungerer først og fremst som en påminner om hvor unge og dumme vi alle engang har vært. Det er greit at den eksisterer så ungdommer i det minste får en følelse av at de blir hørt, men de kan slutte å legge ut disse tingene på førstesiden. Bye & Rønnings SiD-parodi er like aktuell i dag - det har jo ikke kommet en original tanke eller et skikkelig argument fra den spalten siden den ble opprettet. Anonymkode: 1f9f9...78a 6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #3 Skrevet 21. november 2015 Jeg blir så flau når jeg leser sånt. Har de ikke foreldre som passer på hva de braser ut i avisen med? Anonymkode: 13bed...547 5
WubWub Skrevet 21. november 2015 #4 Skrevet 21. november 2015 (endret) Hmm. Hvor er kronikken der hentet fra? En eller annen rosablogg? Det var mange ad hominem , hersketeknikker og latterliggjøring i innlegget der. Er det virkelig latterlig å kjempe imot ting som dette : http://www.dagbladet.no/2015/11/21/nyheter/utenriks/saudi_arabia/42060806/Saudi-arabisk domstol dømmer palestinsk poet (35) til dødenAshraf Fayadh risikerer å bøte med livet fordi saudi-arabisk domstol mener han har forlatt sin muslimske tro. Endret 21. november 2015 av WubWub 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #5 Skrevet 21. november 2015 Det er jo derfor de flykter! Anonymkode: 90808...edb
Gjest Castielz Skrevet 21. november 2015 #6 Skrevet 21. november 2015 Det er jo derfor de flykter!Anonymkode: 90808...edbHvorfor klager de da over at reglene ikke er slik som der de kom fra?Virker ikke for meg som de er særlig interesserte i å tilpasse seg vårt frie og (heldigvis) gudeløse samfunn.
WubWub Skrevet 21. november 2015 #7 Skrevet 21. november 2015 (endret) Det er jo derfor de flykter!Anonymkode: 90808...edbJa de flykter fra islam. Men hvorfor vil de da at landene de flykter til skal bli som landene de flyktet fra?Majoriteten av muslimer i vesten ønsker at vi skal styres etter islamistiske prinsipper som sharia. Endret 21. november 2015 av WubWub 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #8 Skrevet 21. november 2015 Ja de flykter fra islam. Men hvorfor vil de da at landene de flykter til skal bli som landene de flyktet fra?Majoriteten av muslimer i vesten ønsker at vi skal styres etter islamistiske prinsipper som sharia.Det nekter jeg å tro. Anonymkode: 90808...edb
WubWub Skrevet 21. november 2015 #9 Skrevet 21. november 2015 Det nekter jeg å tro.Anonymkode: 90808...edbDet forundrer meg ikke tatt i betraktning at du baserer deg på tro. Mens jeg forholder meg til fakta og tall. Fakta og tall juger ikke i motsetning til tro.Fakta er at flertallet av muslimer ønsker sharia i Europa ifølge Pew Research Center. Selv i USA som har langt mindre radikaliserte muslimer enn oss i Europa så ønsker flertallet å bli styrt etter sharia :http://www.breitbart.com/national-security/2015/06/24/shock-poll-51-of-american-muslims-want-sharia-25-okay-with-violence-against-americans/Shock Poll: 51% of U.S. Muslims Want Sharia; 25% Okay with Violence Against Americans 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #10 Skrevet 21. november 2015 Synes det er flott at norsk ungdom lærer seg tidlig å ta til pennen for å bli hørt, spesielt i debatterte saker. Kudos til henne! Anonymkode: 092ce...02b
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #11 Skrevet 21. november 2015 Det forundrer meg ikke tatt i betraktning at du baserer deg på tro. Mens jeg forholder meg til fakta og tall. Fakta og tall juger ikke i motsetning til tro.Fakta er at flertallet av muslimer ønsker sharia i Europa ifølge Pew Research Center. Selv i USA som har langt mindre radikaliserte muslimer enn oss i Europa så ønsker flertallet å bli styrt etter sharia :http://www.breitbart.com/national-security/2015/06/24/shock-poll-51-of-american-muslims-want-sharia-25-okay-with-violence-against-americans/Shock Poll: 51% of U.S. Muslims Want Sharia; 25% Okay with Violence Against AmericansHva har dette med muslimer i Norge å gjøre? Anonymkode: 90808...edb
WubWub Skrevet 21. november 2015 #12 Skrevet 21. november 2015 Hva har dette med muslimer i Norge å gjøre? Anonymkode: 90808...edbNorge er en del av Europa sist jeg sjekket. 2
Gjest supernova_87 Skrevet 21. november 2015 #13 Skrevet 21. november 2015 Jeg blir så flau når jeg leser sånt. Har de ikke foreldre som passer på hva de braser ut i avisen med?Anonymkode: 13bed...547Mener du at du tror hun er seriøs?
Jus sanguinis Skrevet 21. november 2015 #14 Skrevet 21. november 2015 http://www.aftenposten.no/meninger/sid/Norge-er-for-nordmenn-Eller-8251291.htmlÅ, så grusomt det hadde vært å bo i en gate uten hvit hud og blondt hår! Grusomt! Og vi har ikke plass til flere i skiløypene våre heller Anonymkode: 90808...edbHvilket jo er hva anti-rasisme handler om.
Belsebub Skrevet 21. november 2015 #15 Skrevet 21. november 2015 Dere er så naive og lettlurte her i Norge....Al jazzeria eller hva den heter hadde en undersøkelse for litt siden og av 40000 som stemte støttet 81% IS. Det eneste vi hører fra muslimene er litt halvsymbolsk motstand fra enkeltpersoner....Nei, sannheten er den at de innerst inne ikke liker vårt levesett og synes det er litt greit.Den ekstreme islamisten vil kappe huet av deg mens den moderate muslimen vil at den ekstreme islamisten skal kappe huet av deg. Gå inn på arabiske sider og les kommentarer da vettu....og tenk deg om en gang til om du tror at kombaya og peace and love hjelper mot disse folkene. 5
fotosyntesen Skrevet 21. november 2015 #16 Skrevet 21. november 2015 (endret) Si-D seksjonen i Aftenposten er en påminnelse på at vi er blitt eldre og klokere (og muligens mistet engasjementet). Det er stort sett bare føleri og populisme bak innleggene, men som likevel avslører ressursterk ungom. Innleggene er for meg et argument for og enten heve aldersgrensen ved stemmegivning eller innføre en slags test for å få lov til å stemme. Endret 21. november 2015 av fotosyntesen 3
Belsebub Skrevet 21. november 2015 #17 Skrevet 21. november 2015 Er jo en grunn til at mdg vil ha aldersgrense på 16 år. 4
Lothlorien- Skrevet 21. november 2015 #18 Skrevet 21. november 2015 http://www.aftenposten.no/meninger/sid/Norge-er-for-nordmenn-Eller-8251291.htmlÅ, så grusomt det hadde vært å bo i en gate uten hvit hud og blondt hår! Grusomt! Og vi har ikke plass til flere i skiløypene våre heller Anonymkode: 90808...edbDet er visst helt greit at det ikke finnes blonde i nabolaget, men om man ønsker det motsatte; å bevare Norge som et land hvor majoriteten er etnisk norske, det er visst rasistisk. Samtidig er det visst ikke rasistisk at hjemlandene til ikke-vestlige innvandrere har en nærmest 100% ikke-hvit befolkning. Burde ikke disse landene tvinges til å bli mer hvite, siden vestlige land tvinges til å bli mer brune? Det er jo rasistisk å forskjellsbehandle på denne måten vel. 3
Gjest Hummels Skrevet 21. november 2015 #19 Skrevet 21. november 2015 Helt enig med denne jenta og håper hun er seriøs. Det er nemlig jeg. Dere flyktnings elskere kan med glede ta de hjem til dere selv og betale for de også, men vi andre vil heller hjelpe de der de hører hjemme. Dessuten må de slutte å yngle så jævlig.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #20 Skrevet 22. november 2015 Mener du at du tror hun er seriøs?Alle forstår at det er ironi..det er det som er flaut. Folk som tror argumentasjon er intelligent fordi de benytter seg av sarkasme. Anonymkode: 1f9f9...78a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå