Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg vil egentlig bare høre hvordan andres sykluser har vært etter pilleslutt, jeg! 

Jeg sluttet på pillen i midten av august, fikk mensen 48 dager senere og tenkte kanskje at nå, nå bli det bra! Men neida, her sitter jeg på dag 49 igjen... 

Vet at det enda er kort tid siden jeg sluttet altså, men blir så leiiii! Vil bli gravid nåå!! :dry:

Så, hvordan var din syklus?

Anonymkode: 45ec2...c4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min første syklus etter p-pilleslutt for to år siden var 29 dager. Etter det holdt den seg mellom 27-32 dager med unntak av etter SA. Men tror jeg var ganske heldig med at syklus stabiliserte seg fort, for tror det er vanlig at det kan ta litt tid.

Skrevet

Heldig duda :) 

jeg har på følelsen at jeg aldri kommer til å bli gravid, haha. 

Skrevet

Syklus etter pille slutt: 28, 36, 33, 37..

Anonymkode: d7cde...86e

Skrevet

Flere?

Skrevet

Sluttet også på pillen i midten av august. Gjorde ferdig det siste brettet, og sluttet ikke midt i det. Mine sykluser har vært 28, 29 og 30 dager :) 

Anonymkode: 9031f...4fa

Skrevet

Har gått rett inn i vanlig syklus hver gang jeg har sluttet på pillen :) Tok uansett 9PP å bli gravid etter jeg sluttet for å begynne å prøve.

Skrevet

Jeg gikk rett inn i stabil syklus etter 20 år på p-piller. Sykluslengde har vært på 26-29 dager. Det hadde jeg ikke trodd  siden jeg har runda 40 år. Jeg hadde stabil syklus før p-piller også. 

Gjest Løvepus
Skrevet

Dag 56 i syklusen nå :( sluttet i august.

Skrevet

Sluttet nyttårsaften. 107 dager, 51, 65 og 57. Fikk diagnosen pcos. Venter på mensen for femte gang i år nå... 

Anonymkode: def5a...d35

Skrevet

Sluttet i februar, har hatt sykluser på 32 dager siden. :) Forrige syklus var på 30 dager, så er litt usikker nå. Har prøvd siden juli, men har ikke blitt gravid. :( 

Skrevet

Slutter i mai og hadde veldig uregelmessig først. Alt fra 35 dager til 8 dager. Men nå er den stabil på 23 dager. 

Anonymkode: 4ffee...300

Gjest incognita
Skrevet

Tok like over 11 mnd etter pilleslutt. Regelmessig derfra.

Gjest Løvepus
Skrevet

Noen som har erfaringer med dong quai? Skal visst være bra for ustabile sykluser, men vet ikke om det er noe vits :vetikke:

Skrevet

Min syklus gikk gradvis fra 60 til 28 dager. Ble forkortet med noen dager for hver syklus. Så gikk den litt opp igjen.

Anonymkode: 4291d...ef9

Gjest Hjertesukk
Skrevet

44, 34, 29 og har IKM på onsdag om den er på 28 denne syklusen :) 

Skrevet

Sluttet på pilla(Microgynon) 10 November, fikk EL 25-27 November, så nå venter jeg egentlig bare på å få mensen..

Anonymkode: cf31c...5b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...