AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #1 Skrevet 21. november 2015 Alle som sier at ''muslimer er terrorister'' kan gå å drukne i en pytt. Ærlig talt. Hvorfor tror så mange at om man er muslim, så er man også terrorist. Terrorisme har ingen religion. Det er ABB bevis på, for han var/er en terrorist, men han er da for søren ikke muslim, er han? Og ikke kom og si at ''hvis man ikke er terrorist så er man ikke muslim''. Flesteparten av muslimer holder god avstand til terrorisme. Husker personlig godt den dagen da ABB begynte skytingen på Utøya. Dagen etter skulle familien og jeg hjem igjen, fordi vi var i Bergen, og egentlig hadde vi tenkt å kjøre gjennom Oslo, men når vi skjønte hva som hadde skjedd, og mange trodde det var en muslim som hadde skyld i all terrorismen, så nekta pappa å kjøre gjennom Oslo, og flere venner ringte meg for å advare meg om å IKKE være i Oslo på noen måte. Og det verste er at om man er Bosnisk eller Polsk og er muslim, så er man ikke terrorist, det er bare hvis man har svart hår man er det. Jeg er 17, men likevel merker jeg flere stygge blikk i gatene (av eldre folk) når jeg går og folk (eldre så klart) som ikke vil sitte ved siden av meg i bussen, selv om de må stå. Og jeg bruker ikke hijab eller nikab +++. Jeg er helt normal, men har svart hår og er litt brun. Det er urettferdig og respektløs og anta at folk liker å torturere og drepe bare pga. utsene og en tro man har vokst opp med, på en ''positiv'' måte. Nå snakker jeg ikke om kvinnesyn eller lignende, så ingen nødvendighet i å blande inn det, men jeg snakker om å drepe og torturere folk fordi de ikke er i samme tro. Terrorister som utgir seg for å være muslim er ekstremister, og mange muslimer er ikke det.Vil ærlig talt heller dø enn å leve i en verden som denne hvor alle blir dømt pga. utsene eller lignende. Det er idiotisk. Anonymkode: fb328...560 1
WubWub Skrevet 21. november 2015 #2 Skrevet 21. november 2015 Nei det er helt sant at ikke alle muslimer er terrorister.Ifølge undersøkelser så er det rundt 15% av den muslimske befolkningen som støtter selvmordsbombing som rammer vesten og terror angrep.But alas... Det er allikevel ganske mange, skremmendes mange.Ellers så syntes jeg det er ugreit og trist at du får vonde blikk. Sånn skal det ikke være. Kanskje du bor på landsbygda hvor folk ikke er vandt til forskjellige folkeslag? Etter det jeg har hørt er det ganske mange fordommer på bygdene i forhold til mørkhudede og homoseksuelle.Jeg ser lite til slike ting i "storbyene". Det kan ha noe med at nordmenn her er mer vandt til mennesker med forskjellige hudfarger, legninger, former og fasonger.
skulldrag Skrevet 21. november 2015 #3 Skrevet 21. november 2015 (endret) Ja du har rett, de fleste muslimer er ikke/støtter ikke terorrisme, selv om antall kontroversielle tema i boka deres er vanskelige å forsvare.Mainstream media har tegnet et bilde, hvor Midtøsten er galne terrorister, og Russere er psykopatiske halvhjerner.Hegelian Dialectic.ISIS(Al-CIAda) er skapt og finansiert av USA for å sette Bashar Al-Assad ut av makt, og destabilisere området. Alt pågrunn av Assad nekter å selge oljen sin i Amerikanske Dollar. Iran gjør det samme, og det er hovedgrunnen at USA er i mot det landet også.Det har noe å gjøre med Petro-Dollar avtalen lagd av President Nixon i 1971. USA er redde at hvis det blir for populært å selge olje i andre valuta enn US Dollars, så vil Petro-Dollaren gå nedover og Dollaren vil miste statusen sin som "Worlds Reserve Currency".Saddam Hussein nektet også å selle oljen sin i Dollar. Libya brukte gull, og Kadhafi ble myrdet også som pga Amerikansk/EU/Nato covert operations.USA er direkte skyldig i Paris-terroren. Det er bare en agenda for dem for å demonisere muslimer og midtøsten slik at de kan dra nytte av det økonomisk.USA må overbevise og rettferdiggjøre en invasjon via media før de slår til.Jeg beklager, men dere muslimer er Vestens "scapegoat". Endret 21. november 2015 av skulldrag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå