vici90 Skrevet 21. november 2015 #1 Skrevet 21. november 2015 Jeg er usikker på om jeg kan være gravid. Hvis det jeg har klart å lese meg opp på rett så har jeg de fleste symptomene på graviditet, men hormonnivåene mine har variert veldig en stund på grunn av medisiner, Leste også at en test kan vise negativ ved lavt hormon nivå. Jeg er så usikker og redd, Jeg har tatt to tester, den ene er jeg usikker på fordi den viste en strek også ble hele vinduet rødt og den andre mente jeg var positiv men en venninne mente den var negativ. Jeg er kvalm hele tiden, tisser i ett sett, mat smaker annerledes og jeg kjenner så grusomt at noe er i forandring i magen min, jeg er også en hormonbombe og kan gråte av den minste ting. Kan noen hjelpe?
Vattenflaska Skrevet 21. november 2015 #2 Skrevet 21. november 2015 Dra på legekontoret ditt. De kan sjekke opp i det.Ingen her kan si med sikkerhet om du er gravid eller ikke. Så tidlig i svangerskapet følte jeg ikke annet en litt murring i magen, trøtt og kvalm. 1
vici90 Skrevet 21. november 2015 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2015 Jeg tenker også å dra på mandag jeg bare er så nervøs for svaret. Jeg vet at ingen kan svare meg på om jeg er det eller ei bare hadde håpet på at noen hadde vært i en lignende eller samme situasjon
Gjest Valmuen Skrevet 21. november 2015 #4 Skrevet 21. november 2015 Ta en digital test? Så slipper du hvertfall å tolke streker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå