Gå til innhold

"Underjordisk" kvise på kjønnsleppen. Stikke hull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror at jeg har fått en "underjordisk" kvise på den ene ytre kjønnsleppen. Den er øm, og hvis jeg går med stramme bukser så merker jeg det godt. Jeg kan skimte at huden under "huden" er litt hvit. Akkurat slik som kviser man får i ansiktet av og til....

Jeg har hatt denne "kvisen" i noen dager, og er lei! Skal jeg prøve å få stikket hull på den?

Jeg har hatt kjønnssvorter før og det er IKKE en kjønnsvorte, bare så det er sagt. 

Anonymkode: f6342...6ed

Gjest Wonder Woman
Skrevet

Nei det må du ikke finne på!

Gå til legen på mandag.

Skrevet

Jeg har stukket hull på de kvisene, men det er fordi de er så sykt vonde. 

Anonymkode: 6c864...e81

• Liker 2
Skrevet

Man trenger da virkelig ikke å gå til legen for en kvise! Kviser kan man få der nede også, jeg har hatt det én gang, og da stakk jeg hull på den, no problem.

Anonymkode: 1919f...32a

• Liker 6
Skrevet

Gå til legen på mandag.

fordi at? 

Slike kviser er jævla vonde TS, men går over. 0 problem å stikke hull på de 

• Liker 4
Skrevet

Gå til legen på mandag.

HOHOHO! Lurer på hva legen hadde sagt om jeg kom dit med ei kvise i underlivet som jeg ville han skulle ta seg av! Tror han hadde lagt meg inn på psyk pga alvorlig sinnsforvirring. 

Jeg fikk faktisk nettopp også ei kvise i underlivet :ohmy: Og så kommer jeg inn hit, og leser denne tråden! Sammentreff. Jeg har tenkt å la den være inntil videre. 

Anonymkode: 28a32...5a9

• Liker 6
Gjest Wonder Woman
Skrevet

Hva om det ikke er en kvise?

jeg hadde heller lat den være eller dratt til legen, og hva legen sier eller synes om det, driter jeg i,da jeg faktisk betaler for timen,

Gjest Wonder Woman
Skrevet

Jeg har hatt kviser der nede (ikke på kjønnleppene,men rundt trusekanten) og har latt de være, hadde de plaga meg hadde jeg dratt til legen,

Bedre å spørre om råd om hva som kan gjøres hos legen/eventuelt at legen gjør noe med det der og da

enn å gjøre ting vondt verre, spesielt i ett sensitivt om som kjønnsleppene.

Gjest Wonder Woman
Skrevet

Jeg har hatt kviser der nede (ikke på kjønnleppene,men rundt trusekanten) og har latt de være, hadde de plaga meg hadde jeg dratt til legen,

Bedre å spørre om råd om hva som kan gjøres hos legen/eventuelt at legen gjør noe med det der og da

enn å gjøre ting vondt verre, spesielt i ett sensitivt område som kjønnsleppene.

Skrevet

Stikk hull på, klem ut så mye gørr du får til (det er VONDT!), rens og plastre. Enten det er kvise eller kong må den tømmes. 

Skrevet

Jeg venter som regel til jeg ser det hvite godt og klemmer ut alt gørret, både blod og hvit guffe. Gjør ganske vondt!

Anonymkode: 2299c...139

Skrevet

Sett en plasterlapp over  kvisen. Altså bare teipen på plasteret. Da modner kvisen fortere, og det blir lettere å klemme den ut. Å stikke hull i kviser bør kun gjøres med sterilisert redskap.

Anonymkode: 25bcd...f1a

• Liker 2
Skrevet

Hva om det ikke er en kvise?

jeg hadde heller lat den være eller dratt til legen, og hva legen sier eller synes om det, driter jeg i,da jeg faktisk betaler for timen,

Du går til privatpraktiserende lege da eller? For en time hos fastlegen er det skattebetalerne som betaler det meste av, ikke du.

Anonymkode: 5863e...797

• Liker 5
Skrevet

Du går til privatpraktiserende lege da eller? For en time hos fastlegen er det skattebetalerne som betaler det meste av, ikke du.

Anonymkode: 5863e...797

Betaler skatt som alle andre. Sjeldent jeg går til legen- Men er det noe jeg er bekymret over har jeg null samvitighet ved å gå å sjekke det ut hos legen. Det er det de er før.

Anonymkode: 2e632...1b6

Gjest Wonder Woman
Skrevet

Betaler skatt som alle andre. Sjeldent jeg går til legen- Men er det noe jeg er bekymret over har jeg null samvitighet ved å gå å sjekke det ut hos legen. Det er det de er før.

Anonymkode: 2e632...1b6

Fra WonderWomen

Annonse
Skrevet

Jeg har hatt kviser der nede før, har en nå. Jeg lar den være, den forsvinner av seg selv etter en stund :) 
Dog klemte jeg en kvise der nede en gang, og nå er det et slags krater der. Grusomt irriterende, så jeg sluttet å klemme på de.

Anonymkode: 204fc...068

Skrevet

For all del ikke stikk hull på den selv. Det kan bli farlige infeksjoner. Og du får et kronisk problem. Dette bør legen ta seg av. Ikke gjøre det selv med kvakk kvakk kjerringråd fra uvitende lekfolk. 

Anonymkode: e8a14...f97

Skrevet

Du må IKKE stikke hull selv.Du bør absolutt gå til hudpleier eller lege for å gjøre dette.Hvis ikke kan du få en skikkelig betennelse,og jeg kan love deg det er hundre ganger vondere enn det du har nå.

Anonymkode: ecf48...a14

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde en sånn en i våres/sommer. Stakk hull. Nå har jeg et stort hull der som jeg kan træ en q-tip gjennom (eller en piercing for den saks skyld)..

Anonymkode: bfa6c...225

Skrevet

Gynekologen min anbefalte faktisk å stikke hull, om man skulle få en som var ubehagelig. Men jeg er mer enig i dere som sier at det er best å la de være. Å gå til legen med noe så ubetydelig hadde jeg nok aldri gjort, men det må jo hver enkelt gjøre som de vil med, uavhengig av skattepenger. Det er nok at folk som går til legen for forkjølelse, kutt i fingeren, litt hoste, hår som ikke vokser fort nok osv osv. Synes ikke en kvise i underlivet (som kan være veldig vondt) er den verste måten å "misbruke" legens tid på :-) 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...