secretgirlonfire Skrevet 21. november 2015 #1 Skrevet 21. november 2015 hei! Jeg kjøpte en graviditetstest på boots apotek, den billigste til 119,-.... Det kom ikke opp en strek i kontrollvinduet da jeg prøvde og jeg antok at da var den irriterende nok ugyldig.. Flere timer etterpå kommer det opp et strek i kontrollvinduet og en SVAK strek til slik at det så og si ble et plusstegt i det andre vinduet. Siden dette kom såppas leng etter er vel ikke det gyldig heller? Så kjøpte enda en, og SAMME skjedde der. Har ikke gått mer enn 1 time siden jeg tok den og fortsatt ingen strek i kontrollvindet... Har selvfølgelig sendt inn klage. Hva tror dere? Legger med bildet så dere kan se
peppermyntete Skrevet 21. november 2015 #2 Skrevet 21. november 2015 Det står vel på pakkene til graviditetstester at de skal leses av etter sånn og sånn lang tid, ikke en time senere.
secretgirlonfire Skrevet 21. november 2015 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2015 Det står vel på pakkene til graviditetstester at de skal leses av etter sånn og sånn lang tid, ikke en time senere. ja, det står det. Men syns likevel det er rart at ingen av dem fubker...
peppermyntete Skrevet 21. november 2015 #4 Skrevet 21. november 2015 ja, det står det. Men syns likevel det er rart at ingen av dem fubker...Har du tatt dem riktig da? Det er jo kjemperart at to stk ikke fungerer som de skal.
secretgirlonfire Skrevet 21. november 2015 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2015 Har du tatt dem riktig da? Det er jo kjemperart at to stk ikke fungerer som de skal. det var akkurat det jeg tenkte også etter den første. At noe hadde jeg gjort feil. Men det hadde jeg ikke. Så det er jo kjemperart
Vattenflaska Skrevet 21. november 2015 #6 Skrevet 21. november 2015 (endret) Du vil jo ikke få noe ut av din klage siden du tydeligvis ikke har lest instruksen. Der står det når den senest skal leses av, og det er IKKE en time. Du er ikke gravid.Edit :Leste litt for kjapt. Tiss i en kopp og så putt testen opp i kobben. Se om det hjelper. Endret 21. november 2015 av karlakarl
secretgirlonfire Skrevet 21. november 2015 Forfatter #7 Skrevet 21. november 2015 Du vil jo ikke få noe ut av din klage siden du tydeligvis ikke har lest instruksen. Der står det når den senest skal leses av, og det er IKKE en time. Du er ikke gravid.jeg skriver jo såklart ikke det ang. en time... Jeg ble ikke født i går. Klagde på at den ikke funket. Dessuten, du kan ikke vite at jeg ikke er det. Kontrollvinduet hadde ingen strek, så pluss eller ingen pluss, it doesn't matter. Tenkte kanskje det var andre meninger om man KAN se resultatet etter en time når kontrollvinduet ikke funka først
Vattenflaska Skrevet 21. november 2015 #8 Skrevet 21. november 2015 jeg skriver jo såklart ikke det ang. en time... Jeg ble ikke født i går. Klagde på at den ikke funket. Dessuten, du kan ikke vite at jeg ikke er det. Kontrollvinduet hadde ingen strek, så pluss eller ingen pluss, it doesn't matter. Tenkte kanskje det var andre meninger om man KAN se resultatet etter en time når kontrollvinduet ikke funka først Tiss i en kobb og putt testen opp i der. Ellers kan du jo bare gå direkte til apoteket og klage, og få en ny bedre test?
secretgirlonfire Skrevet 21. november 2015 Forfatter #9 Skrevet 21. november 2015 Tiss i en kobb og putt testen opp i der. Ellers kan du jo bare gå direkte til apoteket og klage, og få en ny bedre test?gjorde det kopp første gangen. Tror du jeg ville fått en ny om jeg gikk dit og klagde?
Vattenflaska Skrevet 21. november 2015 #10 Skrevet 21. november 2015 (endret) gjorde det kopp første gangen. Tror du jeg ville fått en ny om jeg gikk dit og klagde?Merkelig! Trudde det kunne ha med oppsugingsevnen å gjør. Ja, jeg ville gått å klaget direkte til apoteket. De har solgt deg to produkter som ikke fungerer slik de skal. Du bør få en ny en. Endret 21. november 2015 av karlakarl 1
Silfen Skrevet 21. november 2015 #11 Skrevet 21. november 2015 De blir slik. Ignorer. De er ugyldige.
secretgirlonfire Skrevet 21. november 2015 Forfatter #12 Skrevet 21. november 2015 Merkelig! Trudde det kunne ha med oppsugingsevnen å gjør. Ja, jeg ville gått å klaget direkte til apoteket. De har solgt deg to produkter som ikke fungerer slik de skal. Du bør få en ny en.ja, får gjøre det har allerede sendt en mail, men har ikke fått noe svar
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #13 Skrevet 21. november 2015 ja, får gjøre det har allerede sendt en mail, men har ikke fått noe svarsvært få kundeservicer svarer på mail i helgene. Uansett tenker jeg du kommer til å få beskjed om gå til apoteket og bytte hos de, så ville like gjerne gjort det med engang enn å skrive mail og vente på svar. Bare si det som det er at du fulgte bruksanvisningen med det kom ikke opp noen kontrollstrek før det var gått mange timer. Anonymkode: e5baa...4ca
peppermyntete Skrevet 21. november 2015 #14 Skrevet 21. november 2015 ja, får gjøre det har allerede sendt en mail, men har ikke fått noe svarDet hadde jeg ikke forventet på en lørdag!Men som nevnt over her kan du prøve å klage til apoteket, siden to tester har feilet. Det er ikke sikkert det hjelper, men mens du er der kan du jo evt kjøpe en ny av annet merke så du kanskje får svar på om du er gravid eller ikke i det minste.
secretgirlonfire Skrevet 21. november 2015 Forfatter #15 Skrevet 21. november 2015 svært få kundeservicer svarer på mail i helgene. Uansett tenker jeg du kommer til å få beskjed om gå til apoteket og bytte hos de, så ville like gjerne gjort det med engang enn å skrive mail og vente på svar. Bare si det som det er at du fulgte bruksanvisningen med det kom ikke opp noen kontrollstrek før det var gått mange timer.Anonymkode: e5baa...4caHerlighet glemte det var lørdag 😂
secretgirlonfire Skrevet 21. november 2015 Forfatter #16 Skrevet 21. november 2015 Det hadde jeg ikke forventet på en lørdag!Men som nevnt over her kan du prøve å klage til apoteket, siden to tester har feilet. Det er ikke sikkert det hjelper, men mens du er der kan du jo evt kjøpe en ny av annet merke så du kanskje får svar på om du er gravid eller ikke i det minste. problemet er jo at det er kjempedyrt... Men jeg får dra dit en tur på mandag og se om de gir meg en i og med at jeg har betalt for 2 allerede
Silfen Skrevet 21. november 2015 #17 Skrevet 21. november 2015 Hallo! De BLIR slik. Alle. Hver eneste en. Du får ikke ny test. 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #18 Skrevet 21. november 2015 Hallo! De BLIR slik. Alle. Hver eneste en. Du får ikke ny test.det skal vel komme opp en kontrollstrek uansett om den er positiv eller negativ? Anonymkode: e5baa...4ca 2
Vattenflaska Skrevet 21. november 2015 #19 Skrevet 21. november 2015 det skal vel komme opp en kontrollstrek uansett om den er positiv eller negativ?Anonymkode: e5baa...4caDet skal det. 1
secretgirlonfire Skrevet 21. november 2015 Forfatter #20 Skrevet 21. november 2015 Hallo! De BLIR slik. Alle. Hver eneste en. Du får ikke ny test.de blir slik? Selvfølgelig blir de ikke slik? Det skal være strek i kontrollvinduet med en gang for å vise at testen fungerer. Det kom aldri en strek der som betyr at den ikke funka 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå