Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter noen dager når den forsvant, ble jeg så skjoldet at jeg så helt spedalsk ut.... mye verre en noen selvbruningskrem jeg har brukt...isj. Kommer ikke til å prøve det igjen nei! Ikke ble jeg så særlig brun heller... og så til 400,- da ... :o

Videoannonse
Annonse
Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Det er jo ikke meningen at du skal bli skjoldete når fargen blekner. Har du vært tilbake og vist hvordan du ser ut? Hvis det er en seriøs salong, så bør de tilby deg ny behandling.

Skrevet

jeg var på reise, så det gjorde jeg ikke... er det bare jeg som har opplevd det altså? da må jeg ringe de å høre....

Skrevet

Jeg er heller ikke noen stor fan av denne "brunings-måten".

Fikk gjort det gratis i forbindelse med en reportasje, og ja, jeg ble brun og fin, men det ble veldig ujevnt, spesiellt i ansiktet og på hendene. Nå skal det sies at jeg har veldig törr hud som lett flasser i ansiktet, kroppen derimot ble ganske fin, men jeg er ikke overbevist nei.

Det holdt i tre dager, men mine tånegler er fortsatt gul-orange...

Nei, takke meg til 1500,- for en uke i syden :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er utrolig viktig at man peeler hele kroppen godt og så smører skikkelig inn med en fet lotion etterpå en god stund FØR man skal bli sprayet. Vær spesielt obs på å smøre tørre albuer og andre tørre partier da disse suger til seg farge og gir skjolder. Når jeg har vært flink til det har sprayfargen sittet i 5 dager slik jeg var lovet (betaler 250-300 kr hos Kjerstis i Hollendergaten i Bergen, en stund siden sist nå). Det som derimot IKKE fungerer på meg er å spraye jevnlig for å få en mørkere og mer holdbar farge - da ble jeg skjoldete. Så den typen farge de har der fungerer for engangstilfeller til julebord, bryllup og annen festbruk. Og siden jeg har sagt så mye allerede - vær obs på hva du har på deg i timene etter sprayingen - hvitt undertøy blir farget. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...