Gå til innhold

Full samboer tisset i sengen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten tissa i senga. Han er full. Og når jeg våkner så kjenner jeg det. Lukten var ikke ennå så det har vel akkurat skjedd. Når jeg vekte han ble han kjempe sinna på meg. Men jeg sto på mitt. Tvang av han bokser, har flytta på han i sengen, strødd potetmel over for å trekke til det våte.

Jeg syns dette er ganske flaut. Det er ikke første gang. Men forrige gang ville han ikke si hva han hadde gjort. Jeg hadde allerede stått opp, men kjente en intens lukt når jeg skulle inn på rommet etter han sto opp. Da fant jeg kliss våt bokser under sengen... Som om han prøvde å skjule det.. 

Hva kan jeg gjøre for at han slutter med dette?? Nå tok jeg det kanskje i tide, men for å få vekk lukt tok det mange måneder sist!!

Anonymkode: f11ed...704

Skrevet

Be han ha på seg voksenbleie neste gang han drikker seg full.

Anonymkode: 7e06d...bbf

• Liker 4
Skrevet

Er vel ikke så mye å gjøre annet enn han kanskje prøver å komme seg på do før han går til sengs...
Er han dritings så kjenner han nok ikke at han må på do heller, om han var edru og gjorde det..Så hadde jo saken vært litt mer annerledes :)

• Liker 1
Skrevet

Ja, skjer bare i full tilstand. Syns egentlig bare det er flaut på hans vegne.

Skrevet

Tisselaken er tingen!

Anonymkode: 9c2ac...6dc

• Liker 1
Skrevet

Han må komme seg på do før han sovner, og kanskje du bør vekke han etter en time og be han ta seg en til tur å tisse.
Det finnes også tisselaken ja. Hører stadig om menn som både tisser og bæsjer på seg i fylla. Selv har jeg vel tissa på meg i fylla sovende et par ganger jeg også. Flaut JA. Tror faktisk jeg hadde sluttet å drikke (og jeg trives med å drikke) om jeg hadde samboer og dette var en gjentakende problem.

Anonymkode: 15ade...3e1

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ikke delt seng (eller liv) med en mann som tisser på seg på grunn av fyll!

Anonymkode: 30dba...d78

• Liker 6
Skrevet

Hva er greia med at voksne menn både pisser og driter på seg når de drikker?? Føler det er mer utbredt enn at kvinner gjør det. Anyone? 

Jeg hadde kledd på han bleie. Så hadde jeg pekt og ledd dagen etter. Så kunne han dødd av skam. Hallo i luken. 

• Liker 1
Skrevet

Herregud er det nødvendig å drikke så mye. Han burde ha selvinnsikt nok til å forstå at dette ikke er særlig lurt... Du må rett og slett prate med ham om dette. Voksne mennesker altså...

Skrevet

Æsj, for en ekkel type! Jeg blir kvalm! :spy: Legg deg på et annet rom, lås døra og la fyllesvinet rydde opp etter seg selv! Eller enda bedre, kast ut jævelen. Bytt lås i døra mens han er på fest og pakk sakene hans og sett det på trappa. Eller pakk sakene dine og flytt fortere enn svint om det er hans bolig. Du fortjener noe mye bedre enn en ekkel fyllefant som pisser i senga! Jeg har selv vær sammen med en alkis, så vet hvordan det er. Han tisset aldri i senga, men var ekkel og dust i fylla og prompet i ett sett og lo av det (ææææsj!) i tillegg til sykt sjalu, manipulerende og mistenksom, noe som ble enda verre i fylla. Heldigvis kom jeg meg unna og det håper jeg du gjør også. :klemme: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg legger meg under ingen omstendighet i en seng som en voksen mann har tisset i og madrass/overmadrass er jo umulig å få rene. Du skriver jo selv at det luktet i flere måneder og det hadde bare vært helt uaktuelt å leve med! Da skulle han ha fått lov til å kjøpe ny madrass/overmadrass selv i tillegg til at han selvfølgelig hadde måttet vaske alt som lar seg vaske.

Den åpenbare løsningen er selvfølgelig at han drikker mindre og bevarer kontrollen, men noen trenger faktisk ikke å drikke så mye før blærekontrollen blir svekket. Han må selvfølgelig også ta ansvaret for dette selv. Løsningen da blir å enten legge seg på et gjesterom eller lignende hvor det er lagt på tisselaken eller lignende. Evt. legge på tisselaken i sin egen seng før han går ut for å drikke og, selvfølgelig, vaske selv hvis det skjer uhell. Å bare la det ligge er bare totalt uakseptabel og ufyselig!

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel er denne mannen??? 

Anonymkode: 4239b...675

• Liker 1
Gjest 2Bhonest
Skrevet (endret)

Potetmel... Var det ikke ille nok med senga full av piss?

Endret av 2Bhonest
Skrevet

Og folk foreslår at TS skal ta ansvar å vekke mannen for å få han på do????  Hva er galt med verden!?!?

Samboeren din får lære seg å kontrollere alkoholinntaket, klarer han ikke det så får han la være å drikke.

Skjønner forøvrig ikke at du orker å dele livet med en sånn "mann".

• Liker 1
Skrevet

Potetmel fjerner lukt og suger opp fuktighet. Ingen lukt denne gangen. Verste var vel at når vi pratet nå så husket han det egentlig litt og skyldte på at han var trøtt. Siden har jeg ikke pratet med han..

Annonse
Skrevet

Tissekladder i senga, perfekt til å ha og de trekker ikke igjennom fuktighet, kjøpes på apotek. Brukte de selv under en operasjon der jeg blødde som en gris . 

Anonymkode: 7f735...496

Skrevet

Er vel ikke så mye å gjøre annet enn han kanskje prøver å komme seg på do før han går til sengs...
Er han dritings så kjenner han nok ikke at han må på do heller, om han var edru og gjorde det..Så hadde jo saken vært litt mer annerledes :)

Selvsagt er det noe å gjøre. Han kan drikke mindre slik at han faktisk har kontroll over urinblæren sin. 

Anonymkode: eb3fe...863

• Liker 1
Skrevet

Og folk foreslår at TS skal ta ansvar å vekke mannen for å få han på do????  Hva er galt med verden!?!?

Samboeren din får lære seg å kontrollere alkoholinntaket, klarer han ikke det så får han la være å drikke.

Skjønner forøvrig ikke at du orker å dele livet med en sånn "mann".

Jeg er helt enig med dette innlegget. 

Anonymkode: eb3fe...863

• Liker 1
Skrevet

Blir han ikke flau?! 

Hadde dette skjedd med min mann hadde han nok blitt så flau at han ikke hadde visst hvor han skulle gjøre av seg, vasket etter seg selv og antageligvis aldri drukket så mye igjen. Når det gjelder din mann ville jeg nok hatt tisselaken på en gjesteseng dersom dere har det, evt. i egen seng, og mannen skulle vær så god fått lov til å kjøpe ny overmadrass. Ikke pokker om jeg sover i en seng med tiss i, det er jo umulig å få rent. 

Anonymkode: 91dbb...e87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...