-Jiinxs- Skrevet 21. november 2015 #1 Skrevet 21. november 2015 I Office så kan man skrive f.eks A og så trykke på den lille knappen og dra den til siden så får du A-B-C-D osv. Men dette funker ikke i OpenOffice. Da får jeg bare A-A-A-A-A-A-ANoen som vet hvordan jeg ordner dette?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #2 Skrevet 21. november 2015 Du må lage en sånn "auto-liste" selv, for det ligger bare dager, måneder og tall fra før.Gå til Verktøy - Innstillinger - OpenOffice Calc - sorteringslister, trykk på NY og legg inn alle bokstavene under hverandre (eller med kun komma mellom, ikke mellomrom) og trykk Legg til. Når du skriver A i en celle nå så kan du dra den lille firkanten bortover eller nedover og få A B C osv. Tungvint, men da ligger i hvertfall listen der. Og du kan lage sånne lister med hva du vil. Anonymkode: f28f9...cc4 1
-Jiinxs- Skrevet 21. november 2015 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2015 Du må lage en sånn "auto-liste" selv, for det ligger bare dager, måneder og tall fra før.Gå til Verktøy - Innstillinger - OpenOffice Calc - sorteringslister, trykk på NY og legg inn alle bokstavene under hverandre (eller med kun komma mellom, ikke mellomrom) og trykk Legg til. Når du skriver A i en celle nå så kan du dra den lille firkanten bortover eller nedover og få A B C osv. Tungvint, men da ligger i hvertfall listen der. Og du kan lage sånne lister med hva du vil.Anonymkode: f28f9...cc4Herregud det var vanvittig tungvint! Når du uten problemer kan gjøre dette i Excel.Men uansett, tusen takk for forklaringen! Fikk det til nå.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #4 Skrevet 21. november 2015 Jeg vet.. Er masse jeg savner eller ikke helt har funnet ut av i OpenOffice, heldigvis har jeg Excel på jobb! Bare hyggelig Anonymkode: f28f9...cc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå