Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, for disse annerledesdagene er en del av skoleåret, på samme måte som fagtimene er, men de kommer altså ikke i stedet for timer der det undervises i skolefag. 

Så jeg må være mer på skolen enn jeg egentlig skal da, fordi de skal drive med tvangsveldedighet? 

Anonymkode: e1b65...df4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så jeg må være mer på skolen enn jeg egentlig skal da, fordi de skal drive med tvangsveldedighet? 

Dette er dager som blir brukt på skolens formål. Les deg opp på opplæringsloven, formålsparagrafen og den generelle delen av læreplanen, for der har du en god vei igjen å gå. 

Skrevet

Dette er dager som blir brukt på skolens formål. Les deg opp på opplæringsloven, formålsparagrafen og den generelle delen av læreplanen, for der har du en god vei igjen å gå. 

Veldedighet er mer enn greit det, men jeg foretrekker å velge hva jeg skal støtte. 

• Liker 1
Skrevet

Herregud,  for en jævla sutring. 

• Liker 1
Skrevet

Herregud,  for en jævla sutring. 

Jupp.

• Liker 1
Skrevet

OD-dag høres ut som et bra opplegg, men det gjennomføres på en dårlig måte. Jeg husker det selv, det var nærmest umulig å skaffe seg jobb. De fleste fikk penger fra foreldrene for å gjøre litt småarbeid i huset. Jeg klarte etter mange timers leting å skaffe meg jobb på kafe. 

På VGS møtte jeg bare opp på skolen i stedet, der ble vi satt til å skrape vekk tyggis under pultene i klasserommet. Da vi hadde gjort det, stirret vi i veggen en stund før vi fikk gå hjem.

Anonymkode: af6aa...da2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...