AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #41 Skrevet 22. november 2015 Nei, for disse annerledesdagene er en del av skoleåret, på samme måte som fagtimene er, men de kommer altså ikke i stedet for timer der det undervises i skolefag. Så jeg må være mer på skolen enn jeg egentlig skal da, fordi de skal drive med tvangsveldedighet? Anonymkode: e1b65...df4
drikkerbrushverdag Skrevet 22. november 2015 #42 Skrevet 22. november 2015 Så jeg må være mer på skolen enn jeg egentlig skal da, fordi de skal drive med tvangsveldedighet? Anonymkode: e1b65...df4Dette er dager som blir brukt på skolens formål. Les deg opp på opplæringsloven, formålsparagrafen og den generelle delen av læreplanen, for der har du en god vei igjen å gå.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #43 Skrevet 22. november 2015 Dette er dager som blir brukt på skolens formål. Les deg opp på opplæringsloven, formålsparagrafen og den generelle delen av læreplanen, for der har du en god vei igjen å gå. Veldedighet er mer enn greit det, men jeg foretrekker å velge hva jeg skal støtte. Anonymkode: e1b65...df4 1
FrittgåendeBurugle Skrevet 22. november 2015 #44 Skrevet 22. november 2015 Herregud, for en jævla sutring.  1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #45 Skrevet 22. november 2015 Herregud, for en jævla sutring. Jupp. Anonymkode: e1b65...df4 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #46 Skrevet 23. november 2015 OD-dag høres ut som et bra opplegg, men det gjennomføres på en dårlig måte. Jeg husker det selv, det var nærmest umulig å skaffe seg jobb. De fleste fikk penger fra foreldrene for å gjøre litt småarbeid i huset. Jeg klarte etter mange timers leting å skaffe meg jobb på kafe. På VGS møtte jeg bare opp på skolen i stedet, der ble vi satt til å skrape vekk tyggis under pultene i klasserommet. Da vi hadde gjort det, stirret vi i veggen en stund før vi fikk gå hjem. Anonymkode: af6aa...da2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå