Gå til innhold

Klarer ikke komme over

Fremhevede innlegg

Skrevet

At jeg hadde sex med en fyr for 3-4mnd siden. Angrer fortsatt....hvordan glemme det?

Anonymkode: e1f3a...41a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shit happens. Har noen fyrer i min svarte bok jeg helst skulle ønske jeg ikke hadde hatt sex med. Tenker som så at det kan jeg ikke gjøre noe med, så det er bare å komme seg videre i livet. 

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor angrer dere? Man har vel ikke sex med en person om han er en tulling?

Anonymkode: 24a82...c82

Skrevet

Gjort er gjort og spist er spist.

- Hakkebakkeskogen

Anonymkode: 879e1...cce

Skrevet

At jeg hadde sex med en fyr for 3-4mnd siden. Angrer fortsatt....hvordan glemme det?

Anonymkode: e1f3a...41a

Shit happens. Har noen fyrer i min svarte bok jeg helst skulle ønske jeg ikke hadde hatt sex med. Tenker som så at det kan jeg ikke gjøre noe med, så det er bare å komme seg videre i livet. 

Get over it. Sjansen er også stor for at han sitter med de samme tankene som dere, at han ikke begriper hvordan han kunne finne på å ha sex med dere.

Anonymkode: d97d4...59c

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også et par sånne som jeg angrer på. Men jeg har hatt sex med ganske mange, så jeg tenker på alle de andre som jeg har hatt god sex med og ikke angrer på:) De er i stort flertall, så man får bare være glad for det. Ellers er det noe man kan lære av tenker jeg, at jeg for eksempel ikke vil ha sex med noen jeg ikke er tent på og tiltrukket av en annen gang.

Anonymkode: 20996...4c4

Skrevet

Get over it. Sjansen er også stor for at han sitter med de samme tankene som dere, at han ikke begriper hvordan han kunne finne på å ha sex med dere.

Nei så positivt og hyggelig!

• Liker 1
Skrevet

Nei vet du hva, det er jeg sikker på at de ikke tenker. Jeg er så awesome og fantastisk at jeg ikke kan fatte at noen ikke ønsker å ligge med meg :biggrin::ironi:

Skrevet

Jeg har en fyr på fb som jeg hadde en ons med for evigheter siden. Han poster konstant om chemtrails, anti-vaksine-tøys, feminister som ønsker å overta verden, og om at 9/11 (og nå i det siste så klart også Paris-terroren) var iscenesatt av de amerikanske myndigheter. 

Så eh. Been there, done that. 

Anonymkode: 1e394...e45

Skrevet

Jeg har en fyr på fb som jeg hadde en ons med for evigheter siden. Han poster konstant om chemtrails, anti-vaksine-tøys, feminister som ønsker å overta verden, og om at 9/11 (og nå i det siste så klart også Paris-terroren) var iscenesatt av de amerikanske myndigheter. 

Så eh. Been there, done that. 

han hørtes ut som et skikkelig sjarmtroll! :ironi:

Skrevet

han hørtes ut som et skikkelig sjarmtroll! :ironi:

Jepp. Uheldigvis ramlet han over min største svakhet; tequila. :(

Skrevet

Jepp. Uheldigvis ramlet han over min største svakhet; tequila. :(

argh! Typisk! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...