AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #1 Skrevet 20. november 2015 Hva syns dere om denne trenden?Jeg ELSKER det. http://www.minmote.no/#!/artikkel/23426138/bestemor-haar-tar-av-paa-sosiale-medier Anonymkode: 33aa0...fa8
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #2 Skrevet 20. november 2015 Kul den, hatt det selv Anonymkode: 3682f...5e4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #3 Skrevet 20. november 2015 Jeg synes det er rart, jeg nærmer meg en person som står med ryggen mot meg, og jeg tenker at det er en gammel dame, men idet jeg passerer så ser jeg at det er ei som ikke har fylt 20 enda. Det blir så rart, feil i mine øyne. Man blir tidsnok grå naturlig Anonymkode: 6f5cf...914
Gjest Honeyblossom Skrevet 20. november 2015 #4 Skrevet 20. november 2015 Digger grått hår. Har litt lyst til å prøve det, men samtidig så er jeg så glad i rødfargen min at jeg egentlig ikke vil bytte den ut
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #5 Skrevet 21. november 2015 Syns det er kjempe fint på de som har pen photoshoppet hud og perfekt sminke som gjør de vakre og feminine.Da jeg med min gustne kvisete hud, og som en som ikke liker å bruke kajal og masse sterk sminke, så så jeg ut som en uteligger som hadde gått gjennom en askestorm sliten og bleik og stygg da jeg hadde grått hår pga denne trenden (i 4 dager til jeg heldigvis fikk farget det over) Anonymkode: 0d05c...65e
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #6 Skrevet 21. november 2015 ps: ergo: kjempe pent på hun til høyre, stygt og "sykdomsaktig" på hun til venstre i artikkelen du lenket til. Anonymkode: 0d05c...65e
Fandenivoldsk Skrevet 21. november 2015 #7 Skrevet 21. november 2015 Har ikke dette vært en trend lenge? Jeg har hatt grått hår i nesten to år nå, men jeg har det ganske mørkegrått da, kan se nesten svart ut på enkelte bilder. Syns lysere grått er fint også, men trives forbløffende bra som såpass mørk (jeg er naturlig lys blond) så beholder det nok en stund til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå