AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #1 Skrevet 20. november 2015 Unnskyld moderatorer, er virkelig ikke meningen å oppfordre til narkbruk altså..jeg er bare så nysgjerrig. Denne verden er så ukjent for meg. Tenker hovedsaklig amf og cola. Håper ikke denne bryter med regler. Anonymkode: a0c64...eea
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #2 Skrevet 20. november 2015 Haha. Trodde du mente hvordan det var å være høy..(fysisk). Har selv lurt på hvordan det er å ta kokain og slik. Men har ikke turt, i frykt for å bli tatt av politiet, bli avhengig, Ikke å vite helt hva jeg får, og bivirkningene. Og det å blandes inn med feil folk.Ellers skulle jeg gjerne prøvd.Kjenner folk som har prøvd, og de får masse energi og selvtillit. Anonymkode: c71c6...35e 1
Chizue Skrevet 21. november 2015 #3 Skrevet 21. november 2015 Kommer helt an på person til person..Noen får mer energi, andre blir sløve...Noen får ett psykisk knekk, andre igjen...Blir ekstremt voldelig.Man kan kanskje si at rusen er sammenlignbar med alkohol, men for noen så vil de ha en sterkere og mer langvarig rus enn hva alkohol gir, slik at de tyr til enda sterkere stoffer. Og når alkoholen ikke gir deg den rusen du vil ha, så er det enda lettere å gå andre veier
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #4 Skrevet 21. november 2015 Åeh...trodde det var spørsmål om høyde...som lav så syntes jeg det var interessant, synes det virker skummelt der oppe Kan nok ikke bidra stort. Liker ikke rusen alkohol gir engang, så har tenkt det ikke er noe for meg. Anonymkode: 646cd...d47
Blod Skrevet 21. november 2015 #5 Skrevet 21. november 2015 (endret) nvm Endret 21. november 2015 av Blod
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #6 Skrevet 21. november 2015 Kokain: Kortvarig, ganske diffus og svak rus. Man blir mere høylydt og tøff, mindre kritisk, kortere lunte, men føler seg god. Om man velger å opprettholde rusen ved å ta 15 striper på en kveld så kan man miste hukommelsen, ikke få den samme godfølelsen lenger (man føler seg barer "fucked") og gjøre svært utaggerende ting man kanskje ikke ville gjort.Amfetamin: Mere verdt pengene i mine øyne, da det både er billigere, lengre og sterkere rus.Samme effekten omtrent, men jæveligere hangover om man tar mye. Har hatt mitt livs værste dager etter amfetamin inntak hvor jeg opprikig trodde jeg skulle dø og ikke greide å sove eller spise på 4-5 dager, blødde neseblod og bare ristet og lå i fosterstilling og ba til gud om å få sove.Har prøvd begge et titalls ganger men holder meg langt unna nå. Begge rusmidlene gir meg ikke en rus jeg higer etter,det er en "helt grei" eller i bestefall "småkul" feeling, ikke noe mer.Hasj derimot føler jeg er behagelig, morsomt, givende, avslappende og stemningsfullt, og langt billigere, lengre effekt, og ingen jævlig hangover Anonymkode: d8727...8af
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #7 Skrevet 21. november 2015 Kokain er overpriset og ganske kjedelig. Å bli høy på pot er mye morsommere! Anonymkode: 54620...c59
Kragebein Skrevet 21. november 2015 #8 Skrevet 21. november 2015 Tråden stenges da det ikke er tillatt med innlegg som tilrettelegger for, forherliger eller oppfordrer til brudd av norsk lov.Kragebein, mod 1
Anbefalte innlegg