AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #1 Skrevet 20. november 2015 De siste månedene har jeg møtt en spesiell gutt ofte. Vi har blitt venner, men har også sex. Ofte(derfor "FF"). For noen dager siden hadde vi trekant med en annen jente. Dette var en jente han har holdt på med før, men han forsikret meg om at hun ikke var hans type i det hele tatt. Jeg ble jo veldig usikker da jeg fikk vite dette, og (tror) jeg merket at det ikke var noe mellom dem. Det virket nemlig som om hun var mest interessert i meg.Grunnen til at jeg skriver dette er at han nå vil møte meg uten å ha sex. Bare slappe av. Jeg blir jo både glad og litt skeptisk av dette, da jeg begynner å få følelser for ham. Er det et bra tegn om han vil bli bedre kjent, eller vil han heller bare møte meg som venn?Har bare snakket med ham på sosiale medier/meldinger siden trekanten, pga ulike arbeidstider. Anonymkode: dc1c9...3f8
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #2 Skrevet 21. november 2015 Denne er litt vanskelig....For man tenker jo umiddelbart at "ok hvis han ikke vil ha sex, prøver han å friendzone og dumpe meg?" ,det tenkte jeg en gang en jeg lå ofte med (vi møttes alltid på byen og endte alltid opp sammen hjem), og ble kjempe redd og fortvilt, og begynte å unngå han fordi jeg var så redd for å bli såret. Jeg oppførte meg helt teit og nektet å møte han, så han trodde jo såklart at jeg var sur eller fornærmet uten å skjønne hvorfor. Fem år senere så kom det frem at han ville møte meg på den måten, altså ikke sex, var fordi han oppriktig likte meg og ville bli kjent med den jeg VAR og ikke bare vaginaen min. Han var en mann som bare hadde hatt partysex de siste åra og savnet en å komme dypere inn på. Man kan vel si at han følte seg litt "utnyttet" fordi alle jentene ville ligge med han pga utstyret hans og så seg fornøyd med det, men ingen brydde seg egentlig om hvordan han hadde det eller hvem han VAR på innsiden og det var det han prøvde å forandre på ved å si til meg at han ville møtes men uten å ha sex.Det er vanskelig å si hva din fyr mener, jeg tenker at du får bare møte han å se, og hvis han prøver å friendzone deg så vil han nok heller fade deg ut innen kort tid, for det er uvanlig å friendzone noen man har hatt mye sex med ved å invitere dem hjem til seg uten å ha sex - med unntak av om det er fordi man planlegger å "slå opp" face to face da. Anonymkode: 3be86...875
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #3 Skrevet 21. november 2015 Jeg møtte min ff uten å ha sex, i dag er vi samboere og jeg er høygravid vi planla også trekant, men ble ikke noe av. Noe jeg er glad for i dag, selv om tanken av og til slår meg.. Anonymkode: 9be51...5e6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #4 Skrevet 21. november 2015 Det at han vil treffe deg uten at dere har sex betyr ikke at han vil ha et forhold nei.Vil du ha svar, så spør du. Utgangspunktet er at det ikke er noe mer enn sex mellom dere, så slik sett har du ingenting å tape. Anonymkode: 3c874...248
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå