Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er rådvill. Jeg har gjort det mest forferdelige man kan gjøre i et ekteskap, og vært utro mot min mann. Han vet alt, ikke fordi jeg fortalte det, men han avslørte det via meldinger. 

Jeg har innsett at jeg har mye å jobbe med, og går til psykolog for å begynne på den prosessen, samtidig som vi har vært hos psykolog sammen for å snakke om forholdet og utroskapen.

Vi bort sammen, og har det til tider veldig fint sammen, men han har enda ikke bestemt seg for om han vil satse på forholdet eller ikke - selv om jeg vet at han jobber med det nå også. 

Jeg er helt sikker på at jeg vil være sammen med han, jeg angrer på det jeg har gjort, og jeg er villig til å gjøre alt for å beholde han i livet mitt, men han vet ikke om han noen gang kommer til å elske meg, respektere meg og se på meg på samme måte igjen. 

Er det håp for oss? Har noen vært i lignende situasjoner, og kan gi noen råd om hva jeg kan gjøre? Hvor lang tid er det rimelig å forvente at det tar før han eventuelt kan se at forholdet kan være verdt å satse på?

Anonymkode: cd8ec...a54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er håp for dere, er helt opp til din mann. Hvor sveket han føler seg og hvor hardt skudd for baugen kjærligheten hans til deg fikk da han oppdaget utroskapen. Det er ingen som kan si eller spå hvilken vei det vil gå, annet enn han. Og utfra hva du sier han har sagt, virker han ikke særlig håpefull.

Kanskje du bare må innse at du sviktet på et plan som vanskelig lar seg tilgi. Hadde det vært meg som var i din manns sko, hadde jeg aldri klart å glemme en sånn sak, så forholdet ville i prinsippet vært over, selv om vi forsøkte å dra ut tiden....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...