Gå til innhold

Hvorfor oppfordrer ikke Facebook oss til å ha dette som profilbilde nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette flagget burde pryde alle Facebook-profilbilder nå. 

Zimages?q=tbn:ANd9GcSuCRRfrGs7Bk2Lvfc_qsb

Anonymkode: 4269a...b2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nemlig!

Anonymkode: bd562...d19

Skrevet

Fordi folk flest bryr seg mer om Frankrike enn land "nedi der" vil jeg tro :)

Skrevet

Terror og uro i Mali er normaltilstanden, det samme i Paris og Europa forøvrig som har vært skånet for lignende siden andre verdenskrig er ikke normalt. Dette terrorangrepet vil heller ikke ha potensiale til å påvirke norsk politikk og evt lede Norge inn i en krig, som ved i Paris og rundt om i Europa. Disse forsøkene på å være "dyp" og "reflektert" ved å kritisere kampanjen til Facebook begynner vel å bli litt i det meste laget?

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er betydelig mer urovekkende at tendenser en har alltid har sett i Mali, Libanon osv begynner å prege Paris og Europa heller enn "bussiness as usual" i u-land. Skal man også begynne å syte når lokalavisen i Alta bryr seg mer om en lokal bilulykke enn ulykker i Oslo?

• Liker 1
Skrevet

Ureflektert utsagn. 

Anonymkode: 8823e...36b

Skrevet (endret)

Du må også huske at USA er gode alliert med Frankrike. Fordi Frankrike støttet USA under uavhengelighetskrigen mot Storbritannia. Uten franske og spanske ressurser. Så ville det ikke eksistert noe USA, men et stort britisk rike. Okey så grunnen til at de 13 kolonier fikk penger, ressurser og våpen av Spania og Frankrike. Var fordi spania og Frankrike har tapt mange kriger mot Storbritannia.

Det har ikke noe med at Franskmenn er mer verdt. Det har noe med historie og allianse å gjøre.
Bare husk at uten ressurser fra Spania og Frankrike så ville det ikke eksistert noe USA. Det er viktig å gjøre litt historie research før man går til angrep.

Endret av Jetlag
Skrevet

Latterlig idiotisk å "pynte" profilbildet med disse flaggene uansett... :rolleyes: Gud som jeg ser ned på de som gjør det.

• Liker 2
Skrevet

Ureflektert utsagn. 

Anonymkode: 8823e...36b

Tja, ser det lett via sosiale medier..hvis du har facebook. hvor mange venner har skrevet noe om det angrepet? 

Skrevet

Facebook skal være politisk nøytralt. 

Anonymkode: 4269a...b2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...