AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #1 Skrevet 20. november 2015 Jeg er skilt og vi har en sønn på 13 år. Ex-mannen min flyttet for snart to år siden. For noen måneder siden valgte han plutselig å flytte til Vestlandet. Vi bor på Østlandet. Han har ikke noen spesielle grunner for det, annet enn at foreldrene og broren hans bor der. Han kan da se mye sjeldnere til sønnen vår, og jeg får nesten aldri avlastning. Er jo noe i ferien, men pga. at han har dårlig økonomi har han sjelden råd til å dekke flybilletter eller annen reisemåte. Jeg føler meg så sint for at han valgte dette. Han har ikke noen ny dame eller ny jobb der. Ingen andre spesielle grunner. Jeg synes det er synd for sønnen vår, og at han på en måte skal "straffe" meg ved å flytte langt unna. Han vet jo at han på en måte gjør det vanskelig for meg også. Sønnen vår har heldigvis taklet dette ganske bra så langt, og vi klarer oss jo sånn sett. Men er ikke dette veldig dårlig gjort? Hva mener dere med lignende erfaringer? Anonymkode: 725d7...95f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå