AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #1 Skrevet 20. november 2015 Etter at jeg har vasket klærne i vaskemaskinen så er det fortsatt en del rusk på dem. Det synes særlig på svarte t-skjorter osv. Er dette vanlig, eller er maskinen dårlig? Den kostet 5000, er helt ny, og har fått veldig bra omtale. Anonymkode: b3547...05c
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #2 Skrevet 21. november 2015 Jeg tror problemet kan være hvilket program du bruker, og hvor full du fyller maskinen. Men om du har lest bruksanvisningen og ikke fylt i for mye tøy i forhold til programmet du bruker, tror jeg jeg hadde klaget. Anonymkode: 7e800...bc8
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #3 Skrevet 21. november 2015 Enig i det med å ikke ha maskinen for full. Plaggene må ha bevegelsesrom.Ts: hender det at du glemmer papir/penger i lommer...eller et truseinnlegg? Da blir tøyet stygt og en ser det veldig tydelig på mørkt tøy. Anbefaler å trippelsjekke klærne før de vaskes og sjekk samtidig den folden i gummiringen rundt åpningen. Der kan det ligge papir el.l. gjemt. Anonymkode: 95497...7b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå