Gjest melpomene i.i Skrevet 1. oktober 2004 #1 Skrevet 1. oktober 2004 Polet selger visstnok ikke winecooler lenger, og jeg har lett. Og lett. Og lett i dagligvarebutikkene. Men neida. Ingen winecooler på meg. Noen som vet hvor jeg får tak i winecooler ?
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2004 #2 Skrevet 2. oktober 2004 Lurer på (men tør ikke si det for sikkert) om jeg så det et sted for en stund siden i en matbutikk. Muligens en "stor en" ala Centra/meny e.l. Dette bør vel regnes som rusbrus nå etter de nye reglene? Men kan godt hende jeg har drømt det også da... At det har gått ut av produksjon eller no... Hehe, husker første gang jeg gikk på byen etter at jeg ble atten, drakk meg god og dritings på Wine Cooler hos Valentinos i Oslo, et av de få attenårsstedene dengang
Gjest Emera Skrevet 2. oktober 2004 #3 Skrevet 2. oktober 2004 Tjihi, Wine Cooler, den hadde jeg helt glemt... Morsomt å bli minnet på...
Gjest lilletroll Skrevet 4. oktober 2004 #4 Skrevet 4. oktober 2004 Ja, winecooler er jo snaddernam Har hatt mange morsomme stunder med litt av det innabords
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå