Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2002 #1 Skrevet 11. juli 2002 Merkelig nok så har jeg nesten alltid vært sammen med menn som ikke kommer fra Oslo, selv om jeg er Oslojente. De fleste har vært ok, men noen har også vært noen skikkelige lokalpatrioter som har hatet Oslo(!), og som alltid skulle rakke ned på Oslofolk..Det har også vist seg at de har vært fulle av fordommer mot både "annerledes" folk og land. Nå orker jeg ikke mere av de. Jeg kommer derfor nå på å satse på å finne en mann fra min egen hjemby! Problemet er bare at jeg ikke bor i Oslo lenger.......
Midnattsol Skrevet 12. juli 2002 #2 Skrevet 12. juli 2002 Haha... Kanskje du faktisk finner deg en fra Oslo da siden du ikke bor der... Bor du langt unna Oslo eller? Klarte å finne meg en Oslo-gutt jeg, selv om jeg bor laaangt unna...men nå er det vel flytting på gang for meg om ikke så lenge. :D
Venus Skrevet 12. juli 2002 #3 Skrevet 12. juli 2002 Kom tilbake til oss i Oslo da vel... Mange kjekke menn her !!! Du er velkommen.
Thea Skrevet 14. juli 2002 #4 Skrevet 14. juli 2002 Nå vil jeg bare opplyse om at den fineste Oslo mannen er opptatt og jeg driver desverre ikke med utleie Nå er han ikke fra Oslo da, men Gudbransdalen.Så han har en slik deilig utvaska Arne Brimi dialekt.Men når vi drar til svigers spiser vi Pyshe (pølse ) igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå