AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #1 Skrevet 20. november 2015 Finnes det et morsomt spill for å bli kjent? Kan jo ofte bli litt kleint på date ehene. Anonymkode: 396fa...772
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #2 Skrevet 20. november 2015 Jeg har Aldri 😂 Anonymkode: ec7a0...d69
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 21. november 2015 #4 Skrevet 21. november 2015 (endret) "The Kama Sutra Board Game" ville jeg tro skulle bryte isen ganske greit? Godt kjent blir man nok også EDIT: Ok, det var kanskje et litt dårlig forslag - men fra barneskolen, nøtt eller sannhet kan sikkert funke for noen. Det kommer jo litt an på alderen til de to som dater, og for min del ville det kanskje ikke vært noe mer til det enn å stille daten min spørsmål... Endret 21. november 2015 av Intruder
annebanane Skrevet 21. november 2015 #5 Skrevet 21. november 2015 2 sannheter, 1 løgn (evnt omvendt for mer kreativitet).
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 21. november 2015 #6 Skrevet 21. november 2015 2 sannheter, 1 løgn (evnt omvendt for mer kreativitet).Hvordan fungerer det?
annebanane Skrevet 21. november 2015 #7 Skrevet 21. november 2015 Hvordan fungerer det?Du forteller 2 påstander om deg som er sann, og en som er løgn. Så gjetter den andre. Lærer veldig kjapt mye da, og ofte merkelige saker en aldri hadde tatt opp ellers. Anbefales
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 21. november 2015 #8 Skrevet 21. november 2015 Du forteller 2 påstander om deg som er sann, og en som er løgn. Så gjetter den andre. Lærer veldig kjapt mye da, og ofte merkelige saker en aldri hadde tatt opp ellers. Anbefales Konge Det skal jeg teste ut i kveld! Takk for tips!
tentaclemaiden Skrevet 21. november 2015 #9 Skrevet 21. november 2015 Et som gjør at latteren sitter løst hos meg er Cards against humanity.Men obs, kun for folk med galgenhumor/sort humor, andre vil nok bli støtt av dette. Kortspill hvor man får x antall kort med ganske grove ord/setninger som du skal få til å passe med et bordkort med et gitt scenario. Amerikansk versjon er best i min smak;) 1
Okapi Skrevet 21. november 2015 #10 Skrevet 21. november 2015 CAH er et ikke-spill for lite kreative folk digger negervitser men aldri tør si dem uten et spill som fratar dem ansvaret. Sikkert topp om du digger jøder og incest, og liker Tore Ryen, Jeff Dunham og Jackass. Mye gøyere å få med et par venner og spille et skikkelig spill. Innovation og Evolution er gode kortspill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå