AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #1 Skrevet 20. november 2015 Er det bare meg, eller er det utrolig mye tettsittende klær osv for tiden å finne i butikker? Snakker om butikker som Cubus, H&M, Only, Vero Moda, Gina tricot, Bik Bok osv. Spesielt nå i disse førjulstider, så og si alt man finner av topper, skjørt og kjoler er tettsittende! Jeg føler det ihvertfall slik? Massevis av korte crop tops, tettsittende skjørt, todelte kjoler osv. Samme med gensere, det er SÅ mye korte gensere ute og går for tiden. Veldig populært med turtleneck gensere også, men stort sett det man finner er tettsittende. Jeg veier noen kilo for mye, og kan ikke gå med slike tettsittende og korte klær. Syns det er utrolig vanskelig å finne klær for tiden! Når man skal prøve å finne noe fint til oss som har noen kilo ekstra, så er det for det meste bare posete og kjedelige klær. Var å kikket litt etter klær til jul nå idag, og det er så masse fint å velge mellom for de som er slanke, mens det er svært lite alternavit for oss med litt ekstra. Jeg vil ikke akkurat handle på kjerring butikker heller for å finne meg et plagg Driver og prøver å slanke meg også, men det er jo ikke gjort på 1 2 3 det heller.Flere som mener det samme eller har samme problemet? Anonymkode: 7f287...d32 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #2 Skrevet 20. november 2015 Løsningen heter Zizzi!zizzi.no Anonymkode: 32605...e71
Florence Skrevet 20. november 2015 #3 Skrevet 20. november 2015 (endret) Jeg jobber i en av de klesbutikkene du nevner og vi prøver å få innkjøperne til å innse at det faktisk ikke er alle kvinner som vil ha tettsittende kjoler. Per i dag har vi dessverre bare et par løse kjoler. Endret 20. november 2015 av Florence 10
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #4 Skrevet 20. november 2015 Det er jo masse plagg som er løse og ledige nå da. Anonymkode: 4941b...5c6 1
MarianneE Skrevet 20. november 2015 #5 Skrevet 20. november 2015 Løsningen heter Zizzi!zizzi.noAnonymkode: 32605...e71👍👍👍👍 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #6 Skrevet 20. november 2015 Har du sjekka KappAhl? Jeg synes de har mye fint nå! Anonymkode: 8dd6b...d4f
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #7 Skrevet 21. november 2015 Jeg jobber i en av de klesbutikkene du nevner og vi prøver å få innkjøperne til å innse at det faktisk ikke er alle kvinner som vil ha tettsittende kjoler. Per i dag har vi dessverre bare et par løse kjoler.Bra! Tettsittende, og spesielt kort, alt-mulig, egentlig! Herlighet, de ødelegger jo så mange topper med å gjøre de styggkort. Sa den lave, slanke jenta, så ikke bare høye eller tjukke som blir frustrerte Anonymkode: 235f6...1d9 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #8 Skrevet 21. november 2015 Jeg er også lei av klær som er åletrang, dypt utringet og så kort at de såvidt dekker rumpen. Jeg er høy og helt normal i kroppen (hva nå enn det er). Anonymkode: e988e...ac1 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #9 Skrevet 21. november 2015 Jeg jobber i en av de klesbutikkene du nevner og vi prøver å få innkjøperne til å innse at det faktisk ikke er alle kvinner som vil ha tettsittende kjoler. Per i dag har vi dessverre bare et par løse kjoler.men altså, måten ting er hengt i enkelte av butikkene på er jo helt grusomt. det går ikke ann å handle i mange av disse butikkene. kan de få klage på hvordan de har innredet butikkene sine og hvordan de bedriver såkalt markedsføring? Anonymkode: c0739...0b3
Florence Skrevet 21. november 2015 #10 Skrevet 21. november 2015 men altså, måten ting er hengt i enkelte av butikkene på er jo helt grusomt. det går ikke ann å handle i mange av disse butikkene. kan de få klage på hvordan de har innredet butikkene sine og hvordan de bedriver såkalt markedsføring?Anonymkode: c0739...0b3Hvis du har spesifikke klager så kan du nok sende en e-post eller snakke med den butikken du mener det gjelder. Vi får bilder av hvilke plagg som skal henges sammen på hvilke vegger tilsendt fra hovedkontoret og må gjøre det så likt som mulig, avhengig av hvordan hver enkelt butikk ser ut fysisk da. Men de vil jo gjøre det så innbydende som mulig så om de får klager så må de gjøre noe med det.
Florence Skrevet 21. november 2015 #11 Skrevet 21. november 2015 Bra! Tettsittende, og spesielt kort, alt-mulig, egentlig! Herlighet, de ødelegger jo så mange topper med å gjøre de styggkort. Sa den lave, slanke jenta, så ikke bare høye eller tjukke som blir frustrerte Anonymkode: 235f6...1d9Ja, jeg er ikke tjukk jeg heller, men foretrekker litt lengde på overdelene mine! Bruker ikke tettsittende plagg annet enn bukser og skjørt, så jeg maser veldig på akkurat det på sjefen min, som er helt enig og som maser videre 2
Gjest Dwight Skrevet 21. november 2015 #12 Skrevet 21. november 2015 Det er jo moten for tiden. Slapp av, snart kommer slengebukser og oversized strikkegenser (som faktisk er oversized) tilbake. Jeg er også stor, crop top ser mer ut som bh på meg, men ordner alt med 1-2 størrelser større, belter i midjen, store smykker som tar fokus osv
peppermyntete Skrevet 21. november 2015 #13 Skrevet 21. november 2015 Enig!! Jeg har ikke fått kjøpt meg mer enn to gensere de siste tja.. fem årene?? Alle er jo så himla korte! Jeg vil ikke ha en genser som sitter som et pølseskinn og bare når meg til navlen! Spesielt H&M synes jeg er ille!! Ikke har de nok størrelser heller, det henger alltid igjen 30 plagg i XS/S og noen i XL men aldri noe i mellom, og det er rett etter varen har kommet inn. 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #14 Skrevet 21. november 2015 Ang. crop tops kan dere ha lang singlet under Anonymkode: b134b...713
Gjest Sukkerbit Skrevet 21. november 2015 #15 Skrevet 21. november 2015 Nei, de er ment for totalt formløse mennesker. Kvinner skal tydeligvis ikke ha midje lengre siden klær ikke er formsydde. Men så er ikke jeg firkanta så derfor funker det ikke med firkantede gensre
Gjest Dwight Skrevet 21. november 2015 #16 Skrevet 21. november 2015 Ang. crop tops kan dere ha lang singlet under Anonymkode: b134b...713Men det ser jo bare merkelig ut?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #17 Skrevet 21. november 2015 Men det ser jo bare merkelig ut? Jeg gjør det selv om synes det ser kult ut Men da må selvsagt crop tops være litt løse da, og itte veldig tettsittende. Anonymkode: b134b...713
Gjest Dwight Skrevet 21. november 2015 #18 Skrevet 21. november 2015 Jeg gjør det selv om synes det ser kult ut Men da må selvsagt crop tops være litt løse da, og itte veldig tettsittende. Anonymkode: b134b...713Ja da er jeg med! Jeg så litt for meg BH oppå en singlet, vet ikke hvorfor
Sitronmelis Skrevet 21. november 2015 #19 Skrevet 21. november 2015 (endret) Finner sjeldent noe jeg liker på Kappalh osv, føler det er litt mer for de som er mer voksne. Samme med Zizzi og, føler kanskje det er litt mer for de litt mer voksne. Syns også det er mye dyrere på disse butikkene! Kapphal er jo svindyrt for meg som er student, Lindex også i grunn. Samme med Zizzi. Så det hadde vært litt fint med klær for oss som har noen kilo ekstra i de vanlige kjedebutikkene (som nevnt i første innlegg) også.Ja søren der glemte jeg å trykke på anonym Jaja samma kan det væære Endret 21. november 2015 av Sitronmelis 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #20 Skrevet 21. november 2015 Du må for guds skyld ikkje ha kvinnelige former! ettersom eg har litt størrelse på puppane slite eg veldig med å finne kjolar og toppar som sitt fint på. Brukar også ein formue på å kjøpe bh, ettersom det er umulig å finne riktig størrelse til ein rimelig pris... Anonymkode: 50c78...ad5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå