Gå til innhold

Uvant med slik oppmerksomhet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en fyr på tinder, og han er perfekt for meg på de fleste måter og jeg liker han godt, men det er så uvant at han bruker så mye tid på meg. Han sier fine ting og tar ofte intiativ, han virker veldig interessert. Begge har samme verdier og ønsker det samme. Altså finne noen å være sammen med. 

Vi har ikke møttes enda, men skal på første date til uken. Har bare snakket en ukes tid. Jeg har ingen forventninger sånn sett, så det får gå som det går. Min problemstillingen er meg. Jeg er så vant til å bli ignorert og at gutter ikke viser så mye interesser som han gir. Jeg er ikke vant til alle disse komplimentene, så det føles på en måte for mye. Jeg har aldri vært i et forhold så jeg har ikke peiling på hva jeg driver med. 

Jeg vet ikke helt hva spørsmålet mitt er, men hva er normalt i en datingfase? 

19, uefaren

Anonymkode: 1be55...d62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å ta i mot og nyte og håpe at han mener det :) Nyt mens du kan, men ikke bli avhengig av det eller legg for mye verdi i det for noen menn lirer av seg mye fint og neste uke sier de det samme til en annen jente.
Allikevel, ikke vær blandt de som aldri klarer å ta i mot et kompliment, si takk og la deg sjarmere, og nyt det som er. Om det ikke varer så har du hvertfall hatt det koselig akuratt nå.

På tinder kan man finne mange seriøse, men også mange useriøse - men jeg vet ikke hvor vanlig det er å vie så mye tid og komplimenter med en som man egentlig ikke er interessert i. Da virker det mer fornuftig for meg å heller scrolle videre til en som er raskere å "sjarmere" om du skjønner :)

Anonymkode: 10d5b...369

Skrevet

Hvor gammel er denne fyren?

Anonymkode: 019f4...621

Skrevet

Vi kan ikke fastslå at alder har noe å si. Jeg har møtt 22 åringer som er dønnseriøse og stormforelsede Romeo'er, og 40 åringer som man regner med er genuine i sin sjarm som er de mest useriøse. Og vica verca. Så tror ikke dette med alder egentlig kan gi noe pekepinn på om han er seriøs eller ikke.

Skrevet

Han er 21 faktisk.. TS

Anonymkode: 71269...171

Skrevet

Bare å ta i mot og nyte og håpe at han mener det :) Nyt mens du kan, men ikke bli avhengig av det eller legg for mye verdi i det for noen menn lirer av seg mye fint og neste uke sier de det samme til en annen jente.
Allikevel, ikke vær blandt de som aldri klarer å ta i mot et kompliment, si takk og la deg sjarmere, og nyt det som er. Om det ikke varer så har du hvertfall hatt det koselig akuratt nå.

På tinder kan man finne mange seriøse, men også mange useriøse - men jeg vet ikke hvor vanlig det er å vie så mye tid og komplimenter med en som man egentlig ikke er interessert i. Da virker det mer fornuftig for meg å heller scrolle videre til en som er raskere å "sjarmere" om du skjønner :)

Er faktisk litt forundret over at en gutt faktisk er seriøs på Tinder, er så vant med at de bruker et par snapper så er de borte fordi jeg ikke var ute etter ONS. Men han her spør meg faktisk om ting, og snakker ikke så veldig mye om sex. Han er faktisk ute etter å finne noen å være sammen med. Han virker faktisk interessert i hva jeg mener og tenker, noe jeg liker ved han. 

TS

Anonymkode: 71269...171

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...