Gjest Nori Skrevet 20. november 2015 #1 Del Skrevet 20. november 2015 Jeg er glad i slyngetrening og tenker at det kunne vært veldig praktisk å kunne trene hjemme. Ser jo at det finnes mye forskjellig å få kjøpt, men jeg er litt usikker på festene. Jeg har egentlig ingen dør som egner seg veldig godt og har hørt at en skrue i taket ikke er spesielt ideelt? Noen som trener med slynger hjemme som vil dele hvordan dere har festet slyngene? Spesielt dere som eventuelt har en krok i taket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 20. november 2015 #2 Del Skrevet 20. november 2015 Kan man eventuelt bruke ytterdøren, eller vil ikke det funke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #3 Del Skrevet 20. november 2015 Hvis du bruker ytterdøren fryser du vel ihjel om vinteren nærmest? Haha, ikke vet jeg. Du kan ha skrue i taket hvis du har et sterkt tak (sånne tykke trestokker) eller så kan du forsterke taket. Det ville jeg gjort. Anonymkode: 96f6b...1f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #4 Del Skrevet 21. november 2015 Hvorfor er ikke døren ideell? Man trenger jo bare en dør som kan lukkes, pluss et par meter fri bane. Den skal ikke skrus eller festes på noen måte, sitter bom fast når døren lukkes. Anonymkode: 2d7f1...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #5 Del Skrevet 21. november 2015 hvrfor bruker ikke folk treningssenter?det gjør jeg. jeg vet at det finnes flere gode treningssentere der ute. det må jo være flere som benytter seg av det tilbudet i stedet? spørsmålet blir vel heller:vhilket treningssenter er for tiden mest populært for dere som vil trene med slynge, og som burde trene utendørs. Anonymkode: 350a8...2cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 21. november 2015 #6 Del Skrevet 21. november 2015 Hvorfor er ikke døren ideell? Man trenger jo bare en dør som kan lukkes, pluss et par meter fri bane. Den skal ikke skrus eller festes på noen måte, sitter bom fast når døren lukkes.Anonymkode: 2d7f1...c6bFordi jeg ikke har noen dører dom passer til den beskrivelsen, annet enn ytterdøren. Men hvis den kan brukes er det jo ikke noe problem. Det eneste jeg kan se for meg er at ved bruk av dør er det jo ikke mulig å henge rett under slynga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 21. november 2015 #7 Del Skrevet 21. november 2015 (endret) Hvis du bruker ytterdøren fryser du vel ihjel om vinteren nærmest? Haha, ikke vet jeg. Du kan ha skrue i taket hvis du har et sterkt tak (sånne tykke trestokker) eller så kan du forsterke taket. Det ville jeg gjort. Anonymkode: 96f6b...1f2Hehe. Den slynga jeg har sett på er slik at man fester den ved å lukke døren. Å stå med ytterdøren åpen hadde ikke vært noe særlig. Har dessverre ingen bjelker i taket og har blitt fortalt at å skru noe, man skal henge i, i taket ikke vil fungere så godt.Treningssenter er fint det, men med barn og full pakke hadde det vært veldig fint å kunne trene hjemme. Må jeg reise til et senter blir det betydelig mindre trening på meg. Endret 21. november 2015 av Nori Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #8 Del Skrevet 22. november 2015 Fordi jeg ikke har noen dører dom passer til den beskrivelsen, annet enn ytterdøren. Men hvis den kan brukes er det jo ikke noe problem. Det eneste jeg kan se for meg er at ved bruk av dør er det jo ikke mulig å henge rett under slynga?Ytterdøra vil jeg tro er like brukbar som en hvilken som helst annen dør Anonymkode: 2d7f1...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå