Gjest earlgrey Skrevet 20. november 2015 #1 Skrevet 20. november 2015 Har akkurat kjøpt hoppetau og hoppet for første gang på mange år siden i går. Har lest at man kan brenne opptil 23 kcal per minutt med hoppetau! Genialt! Brenner altså dobbelt så mye som ved jogging hoppet i 15 minutter i går, og svettet som en gris. Regner med jeg brente over 300 kalorier på det kvarteret, kjenner det utrolig godt i leggene i dag (sjeldent jeg får syre i leggene). Dessuten er det morsommere og lettere å ta et kvarter med hoppetau enn å presse seg ut på joggetur i kulda er veldig positiv til denne treningsformen og tenker å hoppe 3-5 ganger i uka, vil øke tiden etterhvert men for nå holder det med 15 min Noen andre som hopper? Hvor lenge/ofte? Kombinerer du med styrke, yoga eller annen trening?
Gjest Bossa Nova Skrevet 20. november 2015 #2 Skrevet 20. november 2015 Takk for tipset. Har lurt på hvordan jeg skal erstatte sykling og jogging. Hva slags hoppetau har du?
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #3 Skrevet 20. november 2015 Så dette er forklaringen på naboens merkelige bråk? Anonymkode: 67052...556
Gjest earlgrey Skrevet 20. november 2015 #4 Skrevet 20. november 2015 Takk for tipset. Har lurt på hvordan jeg skal erstatte sykling og jogging. Hva slags hoppetau har du? et fra adidas, kjøpt på xxl for 199kr :D veldig fornøyd, anbefaler dette Så dette er forklaringen på naboens merkelige bråk? Anonymkode: 67052...556hahaha, det kan hende!
Bimini Skrevet 21. november 2015 #5 Skrevet 21. november 2015 Hvor i alle dager hopper dere?Jeg er også glad i å hoppetau. Gjorde det mye ute i sommer. Kjempeeffektiv trening, men nå som det er kaldt ute + at jeg er tilbake i byen uten hage, så blir det mer vrient. Prøvde inne på rommet mitt i kollektivet, menneh.... Det ødela mer enn det ga resultater
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #6 Skrevet 21. november 2015 Jeg pleier å ta en runde med hoppetau etter intervalltrening:) Jeg gjør begge deler inne, så naboene hører det nok, men samlet sett er det jo snakk om 30 minutter max en gang i uka midt på dagen. Anonymkode: 70162...b22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå