Gå til innhold

Hvor mye kokain får man for 1000 kr egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare nysgjerrig, bruker ikke. Er så mye snakk om dop og penger på TV for tiden. Men er kokain dyreste dopet? Man får ikke så mye for 1000 kr?

Anonymkode: b52e2...593

Videoannonse
Annonse
Skrevet

at moderatorer ikke har gjort noe med dette forteller jo litt om dem

• Liker 1
Skrevet

at moderatorer ikke har gjort noe med dette forteller jo litt om dem

Dersom TS hadde vært inne i dette miljøet hadde h*n visst godt selv prisene på dette og hva som er det dyreste narkotikumet. Det er et interessant spørsmål, og jeg ser ikke helt hvorfor det er så dumt å ha en viss innsikt i narkotikapriser. 

Anonymkode: 55e2b...6d6

• Liker 1
Skrevet

http://www.ung.no/oss/doping/20254.html

hadde ikke trodd at ung.no la ut prisene :sprettoy: Men jo, det ligger alt du måtte vite

What!? I hvilken forstand følte de det naturlig å svare på det spørsmålet?? 

Anonymkode: 30a31...52f

• Liker 1
Skrevet

1 gram cirka.

Anonymkode: 6a57a...304

Skrevet

Ca. et gram

Anonymkode: 7f9e1...833

Skrevet

haha det tenkte jeg også. Trodde det skulle stå en moralsk tekst etterfulgt av et ''nødnummer'' for de som tar narkotika. Noe sånt. :snurt:

Skrevet

Det er et svar fra Rustelefonen, så det er ikke annet enn naturlig at de svarer på spørsmålet.

Anonymkode: 42c90...282

Skrevet

Det står til og med "Hilsen rustelefonen" :ohmy:

Skrevet

Det er vel mye bedre at Rustelefonen svarer saklig på alle spørsmål, enn at ungdommene oppsøker slik informasjon i miljøet..

• Liker 2
Skrevet

1 gram eller litt mer, spørs hvor man kjøper. 

Anonymkode: 6a28b...f0a

Skrevet

Bare nysgjerrig. Er 1 gram en stripe? Var ganske dyrt med 1000kr.. Kjøp heller sprit sier nå jeg. Du kan få bot og fengsel for narkotika, og som om det ikke var dyrt nok fra før. Ikke bli enda en narkoman på NAV som dør av overdose før fylte 30.

Skrevet

Det er vel mye bedre at Rustelefonen svarer saklig på alle spørsmål, enn at ungdommene oppsøker slik informasjon i miljøet..

Jeg er helt enig. Jeg ser heller ikke hvorfor slik informasjon skal gjemmes inne i skapet. 

• Liker 1
Skrevet

Bare nysgjerrig. Er 1 gram en stripe? Var ganske dyrt med 1000kr.. Kjøp heller sprit sier nå jeg. Du kan få bot og fengsel for narkotika, og som om det ikke var dyrt nok fra før. Ikke bli enda en narkoman på NAV som dør av overdose før fylte 30.

Om det bare hadde vært så lett. 

Skrevet

Google sier at 1 brukerdose er 0.25, men det varierer sikkert.

Anonymkode: 6a28b...f0a

Skrevet

Kan ikke tenke meg at noen lurer så fælt av nysgjerrighet at de oppsøker miljøet. De som spør har tenkt til å kjøpe uansett, så det gjør ikke noe fra eller til. 

Skrevet

Tråden stenges da det ikke er tillatt med innlegg som tilrettelegger for brudd av norsk lov.

Kragebein, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...