Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til hvordan man kan stelle  i stand et koselig julebord for barn?:tree:

Dem er fra 7-14år.  Ca 30-40 stk.

Hva kan man servere?

Leker/aktiviteter?

Noen andre gode tips? Alt mottas med takk, da jeg er utrolig lite oppfinnsom når det gjelder slike ting:rodme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok satt pris på vanlig julemiddag om jeg var på den alderen. Rett og slett fordi jeg synes det var stas å få ordentlig mat istedenfor pølser osv kun fordi jeg var barn. De fleste barn liker julemat :) Om det skal være tidligere på dagen eller det blir for dyrt med "vanlig" middag så kan jo julegrøt være et alternativ :) 

Aktiviteter er jeg litt usikker på. 7-14 år er jo en del forskjell. Kanskje de kunne sett en av "Hjemme alene"- filmene? Den synes vel både en 7åring og en 14åring er morsom. Kanskje det også går an å lage julekort sammen eller kjøpe inn hvite/blanke julekuler som kan males :) 

• Liker 3
Skrevet

Fancy cocktails med juice, smakssirup og fryktpynt? Har du plass til å lage dansegulv? 

Selv i barnehagen her lager de julebord etter "voksen" modell. Dvs med velkomstdrink, ribbe og tilbehør, dessert og dans/sosialt etterpå. Kjempestas! Vil tro det kan fungere for eldre barn også. Sørg for at musikken er variert og består av mange låter barna kjenner igjen. Noen arrangerte leker som inkluderer alle er kanskje heller ikke så dumt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...