AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #1 Skrevet 20. november 2015 Hvorfor plager det deg at han\hun tror ? Anonymkode: 516fe...74d
WubWub Skrevet 20. november 2015 #2 Skrevet 20. november 2015 Du vet vel ingenting om hva som plager eller ikke plager men så hvorfor kommer du med så ville spekulasjoner om ting du ikke vet noe som helst om?
Cashbah Skrevet 20. november 2015 #3 Skrevet 20. november 2015 Du vet vel ingenting om hva som plager eller ikke plager men så hvorfor kommer du med så ville spekulasjoner om ting du ikke vet noe som helst om?Du vet vel at denne ikke var rettet mot akkurat deg, ikke sant...?Jeg som katolikk respekterer andres tro, såfremt den ikke er til skade eller ulempe for andre. 1
MajorasMaske Skrevet 20. november 2015 #4 Skrevet 20. november 2015 Hvorfor plager det deg at han\hun tror ?Anonymkode: 516fe...74dFordi han er dum. 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #5 Skrevet 20. november 2015 Du vet vel ingenting om hva som plager eller ikke plager men så hvorfor kommer du med så ville spekulasjoner om ting du ikke vet noe som helst om?Det var en generell henvendelse. Det var ikke et spørsmål direkte til deg. Men da kan jeg jo spør deg hvorfor du er så paranoid at du tror alle snakker om deg ? Anonymkode: 516fe...74d 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #6 Skrevet 20. november 2015 Fordi han er dum.Å tro på Gud er ikke det samme som å være dum. Og være ateist er ikke det samme som å være intelligent. Anonymkode: 516fe...74d 3
spøkelset Skrevet 20. november 2015 #7 Skrevet 20. november 2015 Synes folk kan tro hva de vil dersom det ikke skader noen, eller plager noen. 1
WubWub Skrevet 20. november 2015 #8 Skrevet 20. november 2015 Det var en generell henvendelse. Det var ikke et spørsmål direkte til deg. Men da kan jeg jo spør deg hvorfor du er så paranoid at du tror alle snakker om deg ?Anonymkode: 516fe...74dNei du henvendte deg til meg direkte. Du spurte meg "hvorfor plager det DEG". Blir så jævlig provosert av at folk kommer med anklager som ikke har rot i virkeligheten! Skjønner ikke hvor du tar dette fra. Herre min hatt
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #9 Skrevet 20. november 2015 Nei du henvendte deg til meg direkte. Du spurte meg "hvorfor plager det DEG". Blir så jævlig provosert av at folk kommer med anklager som ikke har rot i virkeligheten! Skjønner ikke hvor du tar dette fra. Herre min hattOm jeg hadde henvendt meg til deg direkte så hadde jeg skrevet" WubWub hvorfor plagerdet deg at folk tror." Anonymkode: 516fe...74d
WubWub Skrevet 20. november 2015 #10 Skrevet 20. november 2015 Om jeg hadde henvendt meg til deg direkte så hadde jeg skrevet" WubWub hvorfor plagerdet deg at folk tror." Anonymkode: 516fe...74dNår du spør om det "hvorfor plager deg", så henvender du deg direkte til alle som leser tråden her. Og jeg er en av de, så ikke ro deg bort nå angående anklagene dine. Tror du jeg er født igår? Om du hadde henvendt deg på generelt grunnlag hadde du sagt "hvorfor plager det FOLK"
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #11 Skrevet 20. november 2015 Om jeg hadde henvendt meg til deg direkte så hadde jeg skrevet" WubWub hvorfor plagerdet deg at folk tror." Anonymkode: 516fe...74dDu må være et troll! Anonymkode: af30b...877
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #12 Skrevet 20. november 2015 Når du spør om det "hvorfor plager deg", så henvender du deg direkte til alle som leser tråden her. Og jeg er en av de, så ikke ro deg bort nå angående anklagene dine. Tror du jeg er født igår? Om du hadde henvendt deg på generelt grunnlag hadde du sagt "hvorfor plager det FOLK"Beklager men jeg gidder ikke kaste bort tiden med å krangle med deg. Har viktigere ting å bruke tiden min. Anonymkode: 516fe...74d
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #13 Skrevet 20. november 2015 Du spørs faktisk Wub Wub direkte da du spør brukerne her på KG!! Du spør også meg direkte!! Lov å bruke huet.. Anonymkode: af30b...877 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #14 Skrevet 20. november 2015 Det har aldri plaget meg at andre mennesker tror på noe, så lenge de ikke presser det på meg. Det plager meg ikke at folk er Jehovas Vitner, men det plager meg når de ringer på døra i hytt og pine. Det er helt greit at noen finner trygghet i troen sin, men da må de akseptere at jeg ikke har behov for noe slikt. Anonymkode: 162cf...8a8 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #15 Skrevet 20. november 2015 Skal si folk er nærtagne her inne. Kanskje derfor det kalles kvinneguiden og ikke manneguiden. Anonymkode: 516fe...74d
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #16 Skrevet 20. november 2015 Når du spør om det "hvorfor plager deg", så henvender du deg direkte til alle som leser tråden her. Og jeg er en av de, så ikke ro deg bort nå angående anklagene dine. Tror du jeg er født igår? Om du hadde henvendt deg på generelt grunnlag hadde du sagt "hvorfor plager det FOLK"Så ikke den,men stort sett det jeg skrev Anonymkode: af30b...877 1
WubWub Skrevet 20. november 2015 #17 Skrevet 20. november 2015 Beklager men jeg gidder ikke kaste bort tiden med å krangle med deg. Har viktigere ting å bruke tiden min. Anonymkode: 516fe...74dHvorfor spør du MEG direkte om du ikke ønsker svar på tiltale? Du anklager meg å tillegger meg meninger jeg ikke har! Såklart synger jeg ut når du kommer med så ville påstander om hva jeg mener og ikke mener!
Gjest Skrevet 21. november 2015 #18 Skrevet 21. november 2015 Oida noen som føler seg truffet her? Jøjemeg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå