Gå til innhold

Bh-prøving i butikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ok å prøve flere bh'er i en butikker, deretter en annen butikk, og så enda en butikk før man finner ut hvilken man vil ha? Har lett etter en bh jeg kan bruke samme med utringede kjoler og fant derfor en del bh'er på nettbutikkene som jeg har lyst til å prøve (i butikkene). Føler det blir så rotete, men er det helt normalt? 

Anonymkode: 422df...e77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt, ja.

Skrevet

Har aldri prøvd bh i butikk, med untak av bikini.
Men ville kanskje gjort som du beskriver om det var noe jeg skulle finne til bryllupskjolen eller lignende.
Vet ikk om er det ok eller normalt eller ikke, men jeg har hvertfall aldri gjort det.

Anonymkode: 80535...536

Gjest Raindrops
Skrevet

Merkelig spørsmål. Det er vel ikke noe annerledes enn å lete etter den perfekte dongeribuksa. Helt normalt å prøve ulike modeller i ulike butikker. Prøverommene er der av en grunn.

Gjest SykkelJenny
Skrevet

Jeg prøver alltid flere BH-er når jeg skal ha meg en eller flere nye - men så gjør jeg det kun fordi jeg skal kjøpe en til slutt. Har en fast undertøysbutikk her i byen hvor jeg kjøper BH`er. Kunne aldri tenkt meg å prøve i butikken for så å velge en nettbutikk for selve kjøpet. 

Skrevet

Det er helt normalt å prøve flere BH'er uten å kjøpe, men hvis man går i butikken for å prøve og så ender opp med å kjøpe i nettbutikk så synes jeg det er litt...dårlig gjort overfor butikken. Om man ikke finner en som passer, så stiller det seg selvsagt annerledes, man må jo ikke kjøpe bare for å kjøpe selv om man prøver. 

Når det er sagt så har jeg gjort noe liknende selv. Jeg prøvde BH på Change og fant en som passet. Jeg kjøpte den der og da, men har senere handlet i nettbutikken deres. Synes likevel det blir litt annerledes siden jeg faktisk kjøpte en av de jeg prøvde der og da og attpåtil endte med å bli trofast nettkunde. ;)  (Dessuten har de ikke utsalg her jeg bor så i hverdagen er det ikke mulig å handle det merket i butikk.) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...