Gå til innhold

Hvor skal dere feire julaften?  

1 stemme

1. 1. Hvor skal dere feire julaften?

• Hjemme
      14
    • Hos dine foreldre
      28
    • Hos hans/hennes foreldre
      13
    • På hytta
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann og jeg har barnefri jul, (vi har hvert vårt fra tidl forhold) og tenkte dra på hytta på fjellet helt alene. Da får vi kost oss, stått på ski, og slappet heeelt av fra stress og mas!

Skrevet

Vi skal feire hjemme hos mine foreldre.

Skrevet

Vi feirer vår første jul sammen i vår leilighet, med familien på besøk. Det blir litt trangt, men der det er hjerterom er der husrom heter det jo...

Skrevet

Jeg feirer hos mine, og hans hos sine, som vi alltid gjør Nyttår feirer vi sammen her i Oslo.

Skrevet

Vi vet ikke enda. Vi har hatt foreldre på besøk 2 år nå, men vet at hans foreldre ikke kommer i år, da de skal ha hans besteforeldre på besøk.

Enten klarer vi å overtale mamma og pappa til å komme til oss, eller så reiser vi til dem eller til svigers. Vi synes det er mest kos at noen kommer til oss, slik at vi kan være hjemme :wink:

Skrevet

Vi skal være hos mine foreldre

Skrevet

Jeg skal feire min første jul uten barn :-(

Har hittil feiret i sammen med eksen, men siden jeg har fått samboer så ønsket han en forandring.

Jeg vet at samboer ønsker å feire med sin nærmeste familie. Om jeg orker vet jeg ikke. Er redd for at jeg skal bli sittende og deppe og dermed ødelegge for de andre. En annen ting er at de bor på den andre siden av landet så det er et økonomisk spørsmål også.

Skrevet

Sammen med familien min hos søstra mi.

Skrevet

Hos mamma og stefaren min. ikke helt hjemme, pappa skulle vært der han og.

Skrevet

Tradisjonen har blitt annenhver gang hos mine foreldre og hans. I år blir det hans foreldre.

Neste jul er vi blitt 3 så da får vi om vi gjør om tradisjonen litt...

Skrevet

Vi skal feire julen hjemme, litt gøy når det blir første julefeiring i "nytt" hus.Kanskje jeg kan "like" julen litt jeg også :wink:

Skrevet

I år skal vi feire julen hos hans foreldre. Mannen, katten og jeg. :wink: Søstera han skal også være der. Gleder meg veldig, fordi det er kjempekoselig å feire jul hos dem. :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi skal være hjemme hos oss.

Svigermor kommer kanskje. Men ingenting er avgjort.

Håper kanskje mest på at det blir bare oss (egoist, jeg vet.)

Men hadde vært koselig. Svigermor og jeg har en tendens til å bli ampre på hverandre om noe ikke går etter ens eget ønske... :oops:

Skrevet

Foreldrene mine, søs og jeg feirer sammen med familien til tante og bruker å veksle på å hvor vi er annethvert år. Husker jeg rett er det foreldrene mine sin tur til å holde gildet i år.

Skrevet

Dette blir vår første jul som gifte :) - før har vi feiret hver for oss. Etter som vi begge er fra samme område med foreldre ikke langt unna, skal vi spise grøt og middag hos min familie, og på kvelden drar vi over til hans familie. Neste år blir det grøt hos min familie, middag og kvelden hos hans familie.

Skrevet

Ser ut som at jeg blir vertinne i år også.

Jeg og sambo har vurdert om vi kanskje skulle feire alene i år, men han har en liten familie og de kommer nok til å "kreve" feiring.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hjemme, som vi har gjort de siste 7 årene. Orker ikke å gå ut på julaften.

Men første juledag er vi alltid hos mine forldre, og han mor på andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...