Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

huden min smelter/løser opp sminken utover dagen, hver gang... Tar gjerne ikke mer enn 2-3timer... Noen tips? Har fet/oljete hud, bruker en blanding av KK og vanlig sminke

Videoannonse
Annonse
Gjest Holititten
Skrevet

huden min smelter/løser opp sminken utover dagen, hver gang... Tar gjerne ikke mer enn 2-3timer... Noen tips? Har fet/oljete hud, bruker en blanding av KK og vanlig sminke

Hva er KK? Bruk primer, det er din beste venn! Og pudder over flytende foundation. Hva pleier du egentlig å gjøre?

Skrevet

Hva er KK? Bruk primer, det er din beste venn! Og pudder over flytende foundation. Hva pleier du egentlig å gjøre?

"KK" står for koreansk kosmetikk. KK-tilhengere lever i den boblen hvor de tror at KK-sminke er så forskjellig fra "vestlig" sminke at de ikke engang putter det i samme kategori som sminke, men må skrive "KK og vanlig sminke".

Anonymkode: 37869...298

• Liker 5
Skrevet

bruker primer, foundation, pudder som skal virke mattende og blush i kinnene.. Av hudsminke

Skrevet

"KK" står for koreansk kosmetikk. KK-tilhengere lever i den boblen hvor de tror at KK-sminke er så forskjellig fra "vestlig" sminke at de ikke engang putter det i samme kategori som sminke, men må skrive "KK og vanlig sminke".

takk for god oppklaring der, gitt

Skrevet

takk for god oppklaring der, gitt

Jeg har bare ikke forstått hvorfor jeg ser så mange som skriver noe ala det du skrev i åpningsinnlegget, jeg mente ikke noe galt med det. 

• Liker 1
Skrevet

Primer og translusent pudder, blir huden veldig oljete dabber du med en kleenex (ikke gni) og så tar på mer translusent pudder :-) 

Skrevet

Primer og translusent pudder, blir huden veldig oljete dabber du med en kleenex (ikke gni) og så tar på mer translusent pudder :-) 

dabber flere ganger om dagen. Bruker translusent pudder også forresten... 😅

Skrevet

Selv bruker jeg blotting paper på varme og stressende dager, men om du opplever det hver dag hjelper det kanskje å bytte merke 

Skrevet

dabber flere ganger om dagen. Bruker translusent pudder også forresten... 😅

bruker du en fondation som gjør huden mer oljete? Renner sminken, eller gnis den på en måte av? 

Skrevet

bruker du en fondation som gjør huden mer oljete? Renner sminken, eller gnis den på en måte av? 

Har egentlig hatt dette problemet uansett hvilken foundation jeg har brukt, noen gang.... Den renner ikke, og gnis ikke av siden jeg ikke tar på fjeset... Den bare forsvinner liksom.

Skrevet

Hvilken foundation bruker du? Bruker i hovedsak koreaprodukter til hudpleie selv, men foundation, bb-creams osv derfra kan jeg ikke bruke. Det ser kanonbra ut ved påføring, og etter noen timer er det ingenting igjen av det. Kan ikke huske sist jeg prøvde en flytende foundation av vestlige merker heller som holdt seg fin på huden en hel dag, bortsett fra svindyre greier fra Dior osv. Mineralfoundation er det eneste som holder seg fint gjennom hele dagen på meg, har fet/kombinert hud.

Dersom det gjelder uansett hvilken type foundation du bruker, og du har prøvd en del hel, ville jeg tatt en nærmere titt på hudpleierutinen. Hvordan er huden gjennom dagen om du ikke bruker foundation?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...