Gjest Sukkerert Skrevet 1. oktober 2004 #1 Skrevet 1. oktober 2004 Husker dere reklamen for Dove som hevdet å bruke "vanlige " kvinner som modeller? "As tested on real curves" Ble det utgitt en trykket versjon av reklamen eller var det kun tvreklame? Noen som kan huske å ha sett en trykket versjon? Dersom noen greier å finne reklamen på nettet, er jeg evig takknemmelig.
Midnattsol Skrevet 1. oktober 2004 #2 Skrevet 1. oktober 2004 http://www.dovefirmfriends.co.uk/ www.dove.no
Gjest Sukkerert Skrevet 1. oktober 2004 #3 Skrevet 1. oktober 2004 Tusentakk, men har funnet disse selv. Er hele reklamen jeg er ute etter.
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2004 #4 Skrevet 1. oktober 2004 Reklamen har vært trykt i diverse dameblader tidligere, blant annet Det Nye.
Gjest Sukkerert Skrevet 4. oktober 2004 #5 Skrevet 4. oktober 2004 Takk, Julienne. Fant det i KK nettopp.
Gjest lilletroll Skrevet 4. oktober 2004 #6 Skrevet 4. oktober 2004 Synes nå disse damene er ganske så velproposjonerte og pene og jeg, da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå