AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #1 Skrevet 20. november 2015 DNBs filial i Bjørvika evakueres etter en bombetrussel. Dette er psykisk terror. I Mali opplever de fysisk terror, der har en gruppe muslimer tatt 170 mennesker til gissel på Radisson Hotel. De ropte Allahu Akbar og har frigitt en del gisler som var i stand til å sitere Koranen. Kanskje dette er noe vi bør lære oss? Å sitere Koranen. Det kan kanskje redde liv en dag. Anonymkode: 6ce63...b3a 7
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #2 Skrevet 20. november 2015 (endret) Husk at disse menneskene er ekstremister som har tatt en religion så langt ut av proporsjoner at det ikke lenger er islamInnlegg ryddet for persondebattNordvesta, mod. Anonymkode: 132c7...3a6 Endret 21. november 2015 av Nordvesta 5
Nøste~ Skrevet 20. november 2015 #3 Skrevet 20. november 2015 Nei det orker jeg ikke. Når jeg ikke gidder å sitere Bibelen, så gidder jeg hvertfall ikke sitere Koranen. 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #4 Skrevet 20. november 2015 (endret) Husk at disse menneskene er ekstremister som har tatt en religion så langt ut av proporsjoner at det ikke lenger er islamAnonymkode: 132c7...3a6Hadde de vært kristne, så hadde vi sagt "radikale kristne" akkurat som vi sier "radikale muslimer". Når kampen skjer i religionens navn så er det selvsagt det det handler om. Ingen sier at alle muslimer er terrorister, så denne offermentaliteten må de kaste av seg. Hva med at de heller kaster seg i kampen mot de som gir religionen deres et dårlig navn fremfor å klage på alle andre hele tiden og hvordan de er stigmatisert?Innlegg ryddet for persondebatt i sitatNordvesta, mod. Anonymkode: 7b832...5b8 Endret 21. november 2015 av Nordvesta 6
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #5 Skrevet 20. november 2015 (endret) Husk at disse menneskene er ekstremister som har tatt en religion så langt ut av proporsjoner at det ikke lenger er islamAnonymkode: 132c7...3a6Er du ekspert på islam, siden du hevder å vite bedre enn IS hva som står i Koranen?Innlegg ryddet for persondebatt i sitatNordvesta, mod. Anonymkode: 6ce63...b3a Endret 21. november 2015 av Nordvesta 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #6 Skrevet 20. november 2015 Nei det orker jeg ikke. Når jeg ikke gidder å sitere Bibelen, så gidder jeg hvertfall ikke sitere Koranen.Jeg har i hvert fall satt med ned for å studere litt. Kjekt å kunne gjengi litt både på norsk, engeksl og arabisk hvis knipen skulle komme. Anonymkode: 6ce63...b3a 1
Cashbah Skrevet 20. november 2015 #7 Skrevet 20. november 2015 Jeg dør heller enn å tilfredsstille dem med deres eget svada. 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #8 Skrevet 20. november 2015 Jeg bor 5 min unna bjørvika, har ikke hørt noe om dette, hvor står det?Forsåvidt så er det ikke usnnsynlig at det vil skje noe i norge, men å hate på muslimer pga dette blir like dumt som å hate på kristne pga ku klux klan siden de også var kristne.Vanlig troende av islam tar avstand fra ekstremisme, og det er også en side i koranen som beskriver "et ungt nytt folk med skjegg som vil skape blod og forferdeligheter som er sendt fra dajjalen/djevelen men utgir seg for å å i allahs navn" som en advarsel om akuratt det som skjer nå. Husker ikke navnet på verset eller siden da jeg ikke er muslim men det var altså noe jeg leste med egne øyne flere paragrafer fra koranen på infomøte av muslimsk ungdom. Anonymkode: b9979...9cc 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #9 Skrevet 20. november 2015 Vel, da jeg gikk på ungdomsskolen ble den evakuert pga. bombetrussel også. Det var lenge før innvandring ble et tema en gang.... Anonymkode: a6e46...c25 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #10 Skrevet 20. november 2015 1. Jeg bor 5 min unna bjørvika, har ikke hørt noe om dette, hvor står det?2. Forsåvidt så er det ikke usnnsynlig at det vil skje noe i norge, men å hate på muslimer pga dette blir like dumt som å hate på kristne pga ku klux klan siden de også var kristne.3. det er også en side i koranen som beskriver "et ungt nytt folk med skjegg som vil skape blod og forferdeligheter som er sendt fra dajjalen/djevelen men utgir seg for å å i allahs navn" Anonymkode: b9979...9cc1. I alle aviser. 2. Hvor har jeg skrevet at man skal hate muslimer?3. Det er bare flaut når en som aldri har lest Koranen skal bruke håndplukkede koranvers tatt ut av sammenheng for å bevise at islam er en fredelig religion. Sett deg ned og les boka før du uttaler deg. Anonymkode: 6ce63...b3a
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #11 Skrevet 20. november 2015 Oppdatering: Dramaet i Bjørvika er avklart. Anonymkode: 6ce63...b3a
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #12 Skrevet 20. november 2015 Vel, da jeg gikk på ungdomsskolen ble den evakuert pga. bombetrussel også. Det var lenge før innvandring ble et tema en gang....Anonymkode: a6e46...c25Ingen har sagt at muslimer står for all ondskap i verden, men hva er poenget med å si, hver jævla gang en muslim gjør ondskap, at det ikke bare er muslimer som gjør ondskap? Anonymkode: 6ce63...b3a 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #13 Skrevet 20. november 2015 Ingen har sagt at muslimer står for all ondskap i verden, men hva er poenget med å si, hver jævla gang en muslim gjør ondskap, at det ikke bare er muslimer som gjør ondskap? Anonymkode: 6ce63...b3aPoenget var mer å belyse at bombetrusler er noe som har forekommet på de rareste steder til "alle tider" og at det gjerne kommer falske trusler i etterkant av en større terroraksjon. Anonymkode: a6e46...c25
Cashbah Skrevet 20. november 2015 #14 Skrevet 20. november 2015 Hvis en terrorist sier at han skal gjøre noe. Så burde du tro på dem for de tuller ikke som våre politikere gjør.Terrorist: Sier noe og mener det gjennom handlingPolitiker: Sier noe, men mener det aldri og svikter folket.Anders Behring Breivik sa at han skulle drepe mennesker 5 måneder før han skulle det. Dette gjorde han på et nettforum hvor ingen trodde på han. Sjekk resultatet da vel Terrorister gir ikke tomme trusler. Våre politikere lover tomme ord, men terrorister mener alt det de sier.For en merkelig, merkelig sammenligning... 2
Example Skrevet 20. november 2015 #15 Skrevet 20. november 2015 Det er jo så mange trusler, at det blir litt rart og skylde på myndighetene fordi de var "advart" for sju år siden. Skal man ha væpna vakter på ubestemt tid etter en slik trussel?
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #16 Skrevet 20. november 2015 DNBs filial i Bjørvika evakueres etter en bombetrussel. Dette er psykisk terror. I Mali opplever de fysisk terror, der har en gruppe muslimer tatt 170 mennesker til gissel på Radisson Hotel. De ropte Allahu Akbar og har frigitt en del gisler som var i stand til å sitere Koranen. Kanskje dette er noe vi bør lære oss? Å sitere Koranen. Det kan kanskje redde liv en dag. Anonymkode: 6ce63...b3aMuslimer er ikke en masse med lik tenkemåte og hang til terror. Muslimer er enkeltmennesker og skal behandles deretter.Du er vel klar over at flyktninger fra Syria flykter for å komme seg bort fra ekstremister, som f eks ISGu' hvor lei jeg er dette muslimhatet nå. Anonymkode: 0c1c9...6c5 2
Jetlag Skrevet 20. november 2015 #17 Skrevet 20. november 2015 (endret) Muslimer er ikke en masse med lik tenkemåte og hang til terror. Muslimer er enkeltmennesker og skal behandles deretter.Du er vel klar over at flyktninger fra Syria flykter for å komme seg bort fra ekstremister, som f eks ISGu' hvor lei jeg er dette muslimhatet nå.Anonymkode: 0c1c9...6c5Importerer altfor mange sunni muslimer. Norge må importere flere Shia muslimer for å jevne ut ulikheten mellom shia og sunni muslimer i Norge. Hadde det vært opp til meg så ville jeg stanset alt import av sunni muslimer. Sunni grenen av islam er altfor voldelig. Endret 20. november 2015 av Jetlag
Nordvesta Skrevet 21. november 2015 #18 Skrevet 21. november 2015 Tråden ryddet for persondebatt og ensidig meningspåvirkningNordvesta, mod.
SD2018 Skrevet 21. november 2015 #19 Skrevet 21. november 2015 Muslimer er ikke en masse med lik tenkemåte og hang til terror. Muslimer er enkeltmennesker og skal behandles deretter.Du er vel klar over at flyktninger fra Syria flykter for å komme seg bort fra ekstremister, som f eks ISGu' hvor lei jeg er dette muslimhatet nå.Anonymkode: 0c1c9...6c5Gjelder det også de som har bodd i trygge land i årevis? Tyrkia, Jordan, Libanon, Italia, Russland. Det er jo stort sett disse som har råd til å komme hit. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå