Tuddelidu Skrevet 1. oktober 2004 #1 Skrevet 1. oktober 2004 Hei! Jeg har alltid hatt fint, glatt hår, som aldri ville noe, uansett hvor mye stylingprodukter jeg har brukt. Etter at jeg begynte å bruke frisørshampo har det blitt mindre glatt og mer medgjørlig, og jeg var veldig fornøyd. Nå i det siste har det im idlertid begynt å floke seg veldig lett, jeg har en del "små hår" som stikker ut her og der, altså alt ligger ikke glatt og fint, åg når jeg tørker det eler går med høyhalset genser blir det nesten tovet! Jeg er midt i min andre flaske med Redken headstrong shampo og conditioner nå, før det "eksperimenterte" jeg litt med forskjellige andre, alt kjøpt på LF. Det jeg lurer på nå er hva som "skjer" med håret mitt, om jeg bør skifte shampo og balsam, og i så tilfelle, hva vil dere anbefale meg da? Tuddelidu
Gjest LL Skrevet 1. oktober 2004 #2 Skrevet 1. oktober 2004 Har du farget håret ditt, eller brukt krølltang, rettetang, føhner eller andre typer "vamebehandling" som du ikke vanligvis bruker? Høres nesten ut som om håret ditt er blitt slitt på en eller annen måte. Det du beskriver er et kjent femomen når håret har blitt overbehandlet på en eller annen måte.
Gjest Starya Skrevet 1. oktober 2004 #3 Skrevet 1. oktober 2004 Håret mitt har endret seg i motsatt retning. Fra å ende opp i en floke bare jeg tenkte for hardt, er det nå lettgredd og "glatt" (har fortsatt krøller) selv etter nattens møte med hodeputen. Snodig.
Tuddelidu Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg bleket/stripet hjemme i forbindelse med russetida i mai... :oops: :oops: Men det er jo lenge siden nå. Det er det eneste jeg noen gang har gjort med det, tror jeg. Ellers bruker jeg verken hårføner eller krølltang/rettetang, eneste jeg gjør er å vaske (shampo og balsam) hver morgen (har gjort i mange år) og lar det lufttørke. bruker av og til litt stylingprodukter, men de samme som jeg har brukt en god stund nå, så ingenting nytt der heller... skjønner det ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå