kornelia84 Skrevet 1. oktober 2004 #1 Skrevet 1. oktober 2004 Hva ønsker du deg til jul? Helt hekta på jul jeg nå, og føler ikke at andre har engasjert seg i Jule-forumet så langt;) (Kanskje det har noe med tidspunktet, Kornelia? Det er ikke alle som er hjemme på denne tiden av døgnet )
Arkana Skrevet 1. oktober 2004 #2 Skrevet 1. oktober 2004 Tja, jeg har sagt til sambo at jeg ønsker meg et nytt armbåndsur (som jeg vil plukke ut selv), ellers har jeg en ønskeliste på Amazon, veldig greit for alle. Ønsker meg en del småting til kjøkkenet også. Har faktisk ofte problemer med å ønske meg ting, fordi jeg er så utålmodig at når jeg vil ha noe så kjøper jeg det med en gang.
Gjest MrsL Skrevet 1. oktober 2004 #4 Skrevet 1. oktober 2004 Bærbar pc Digitalt videokamera Baby i magen Smykker, øredobber, ambånd Klær
*Lene* Skrevet 1. oktober 2004 #5 Skrevet 1. oktober 2004 Fjellsko Treningstøy Dette er min laaange ønskeliste ;-)
nessi Skrevet 1. oktober 2004 #6 Skrevet 1. oktober 2004 Vi ønsker oss bare penger i år. Har en del vi skal gjøre i huset og vi skal forhåpentligvis ha prøverørsforsøk i løpet av neste år.
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2004 #7 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg ønsker meg et nytt klesskap jeg. Det vi har er for lite til to jenter :oops: Også ønsker jeg meg glattetang og ny mobil.
Chiquita Skrevet 1. oktober 2004 #8 Skrevet 1. oktober 2004 Bærbar PC Masasjetime Ny mobil (med kamera) Medisinskap (greit å få samlet alt ustyret på en plass) Ny soffa Hmm... Husker ikke noe mer jeg. Vi har blitt enige om å ikke kjøpe noe stort til hverandre i år, men heller kjøpe noe til oss selv sammen. (og det blir garantert masasje + soffa eller PC)
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2004 #9 Skrevet 1. oktober 2004 Medisinskap var lurt! Adopterer den jeg Chiquita!
Gjest 1111 Skrevet 1. oktober 2004 #10 Skrevet 1. oktober 2004 - Sko - Fløyels-håndvarmere - Et lite ankh i sølv - Penger til usa-turen neste år - Et lite kjøleskap - Abonnement på blad - .. og ellers så er det klær
-Fisken- Skrevet 1. oktober 2004 #11 Skrevet 1. oktober 2004 Penger Digitalt kamera Piano Elektrisk gitar Massasjetime Klær Bøker Smykker
pusla Skrevet 1. oktober 2004 #12 Skrevet 1. oktober 2004 Er så dårlig på å ønske meg ting, må begynne å skrive ned når jeg kommer på noe. Har bursdag først, så kommer litt an på hva jeg får til den. Men har begynt å samle på vin-glass, så blir vel først og fremst det, tenker jeg. Og noen cd'er, kanskje.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. oktober 2004 #13 Skrevet 1. oktober 2004 Bærbar PC mobil gavekort på aromaterapi klær servise som jeg samler på glass som jeg samler på DVD CD-plater
Gjest Embla s Skrevet 2. oktober 2004 #14 Skrevet 2. oktober 2004 Dorullnisser!! Ny Dvd spiller m harddisc opptager! Ny mobil! Diamantring! Pc-spill! Aromaterapi! En god bok! Billett til teater! Stor kaserolle! Sengetøy! Duk! Blomster/planter! Og det var det jeg kom på nå.
Gjest baby-E Skrevet 2. oktober 2004 #15 Skrevet 2. oktober 2004 Digitalt Videokamera Penger Massasjetime Uggs Klær, eller gavekort i klesbutikk. Bøker Smykker, ringer ,øredobber. Bilder. (da må jeg være med å handle...) mobil Sims2 up light-lampe sengetøy glemte noe se...
Lilletrollet Skrevet 2. oktober 2004 #16 Skrevet 2. oktober 2004 Jeg ønsker meg: -Tempur pute -DVD spiller/brenner -Klær eller gavekort på klær. -Digitalt videokamera -Gave kort på Spa -Ferie(lang helg i stor by på våren...) -Glass i serien vi samler på. Det var det....for nå. Vel det største ønsket mitt er jo at jeg har en liten i magen til jul....men om ikke annet så skjer det etter jul
Saeria Skrevet 2. oktober 2004 #17 Skrevet 2. oktober 2004 Denne jenta ønsker seg: Klokke Gavekort på hudpleie Gavekort på klær Hund (selv om det ikke er en mulighet på mange år enda. ) Kom på enda en ting... Elektrisk jucepresse. Har lyst på bagel og juice, juice.
Bokalven Skrevet 2. oktober 2004 #18 Skrevet 2. oktober 2004 Kan sikkert svare på dette etter bursdagen min. Vet jo ikke hva jeg får i bursdagsgave enda.
sommerfuglene Skrevet 2. oktober 2004 #19 Skrevet 2. oktober 2004 Ønskeliste! *Medisinskap *Skotørker *Penger *Serviset jeg samler på *Digitalt kamera *Aromaterapi
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2004 #20 Skrevet 2. oktober 2004 vitrine skap.Smooters,minigris..Sengklær+laken IKKE BURGUNDER-RØDT!!!!!!! (er dritt lei den fargen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå