Gå til innhold

Kjole på konsert/byen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg bruke denne kjolen på konsert og en tur på byen etterpå? Er IKKE vant med å bruke kjole og føler meg alltid litt usikker på om jeg kan ha det på 😑

image.jpg

Anonymkode: 7d088...315

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, det kan du. Men har du ikke strømpebukse? Tror du kommer til å fryse.

Jeg hadde tatt på meg en med denier 60 som verken er særlig tykk, men ikke tynn heller. Så hadde jeg gått med noen stilige boots til. Dermed hadde jeg røffet opp antrekket en del med det.

Veldig fint med det enkle sølv smykke i halsen. Riktig lengde på halslenken til kjolen. 

Endret av Berit
  • Liker 1
Skrevet

Ja, det kan du. Men har du ikke strømpebukse? Tror du kommer til å fryse.

Jeg hadde tatt på meg en med denier 60 som verken er særlig tykk, men ikke tynn heller. Så hadde jeg gått med noen stilige boots til. Dermed hadde jeg røffet opp antrekket en del med det.

Veldig fint med det enkle sølv smykke i halsen. Riktig lengde på halslenken til kjplen. 

strømpebukse må jeg ha. Kun prøvd i farten for bildet sin del.  

Takk for svar 😊

Skrevet

Ja den satt fint! den kan du fint bruke. Men personlig bruker jeg ikke kjole på vinteren da jeg syntes det ser dumt og helseskadelig ut. Om du tar på ullstrømper og parkasjakke så går det sikkert bra :)

Anonymkode: b2e6f...58d

Skrevet

Ja den satt fint! den kan du fint bruke. Men personlig bruker jeg ikke kjole på vinteren da jeg syntes det ser dumt og helseskadelig ut. Om du tar på ullstrømper og parkasjakke så går det sikkert bra :)

Anonymkode: b2e6f...58d

Litt enig i det ja :)  Så får se hva det ender med

Skrevet

Kjole om vinteren går bra bare det ikke er altfor kaldt. Brukertykkere strømpebukse og langt skjørt.Selvsagt varmt og godt yttertøy.

Skrevet

Kjole på vinteren er da ikke noe problem folkens! Hørt om tykke strømpebukser, cardigan og vinterjakke?? :)

• Liker 1
Skrevet

Så klart kan du bruke denne! Jeg bruker aldri noe annet enn kjole når jeg skal ut, på konsert, middags osv. Løsningen er tett strømpebukse og fine støvletter eller ankelboots. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...