AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #1 Skrevet 20. november 2015 I september hadde jeg det jeg vil kategorisere som mitt beste ligg. Hyggelig, sier du? Nei, sier jeg. Ikke i det hele tatt! Det var nemlig det jeg tenkte kun skulle være en one night stand - og som fortsatt kun er det. Det første problemet er dog at jeg gjerne vil ha han igjen, og ikke klarer å slutte å tenke på ham... Det andre problemet er at han er en storstilt player, så vidt jeg vet... Det tredje problemet er at jeg uvitende var med kompisen hans hjem... Er det innafor å kontakte ham igjen? Det er lenge siden nå, men hver gang jeg legger meg tenker jeg på ham. Anonymkode: 0e838...0a8
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #2 Skrevet 20. november 2015 Skjønte ikke helt det med kompisen, var du intim med han også? Anonymkode: f0b87...6a6
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #3 Skrevet 20. november 2015 Seff innafor å ta kontakt med han igjen , når du vet han er en player og kun interessert i den digge sexen hans (regner med du skjønner du må holde følelser og eienskap unna, for da blir det teit) , så syns jg ikk det betyr noe at du har vært med kompisen hans ogå. Er jo ikke som at noen av dere kommer til å gifte sg med hverandre heller. Anonymkode: 64fae...b46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå