Gå til innhold

Sitronfromasj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått i oppdrag å lage sitronfromasje til et lite spleiselag.

Jeg skal bruke denne oppskriften, men bruker rømme i stedet for fromagen.

http://www.webopskrifter.dk/madopskrifter/576/

Så langt er det greit, men hva kan jeg pynte med ekstra? Det er jo friskt med sitronmelisse, men er det mer jeg servere til? F.eks en sitrussalat? Eller noe helt annet? Er åpen for å prøve noe utradisjonelt også.

Anonymkode: 707d3...8c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjeks kanskje :)

Ja! Det var en god ide :). Takk skal du ha, nå skal jeg leite etter søte og knasende sprøe kjeks. Jeg skal få være med på et spleiselag. En gjeng på 5 stykker som møtes til spising og sosialt samvær har invitert meg med :).

Må innrømme at helgene som singel kan bli noe kjedelig, så nå er hver 3. lørdag fylt opp:handle:, så nå må jeg gjøre et godt inntrykk :)

Skrevet

Ja! Det var en god ide :). Takk skal du ha, nå skal jeg leite etter søte og knasende sprøe kjeks. Jeg skal få være med på et spleiselag. En gjeng på 5 stykker som møtes til spising og sosialt samvær har invitert meg med :).

Må innrømme at helgene som singel kan bli noe kjedelig, så nå er hver 3. lørdag fylt opp:handle:, så nå må jeg gjøre et godt inntrykk :)

Så koselig! Lykke til ihvertfall!

har ikke noen spesielle kjeksanbefalinger å komme med, men detsoteliv.no har overfall mange oppskrifter :)

gjerne  oppdater hva slags kjeks det ble og om det ble vellykket :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...