Gå til innhold

De feteste mansjettknappene noen sinne!


Jens

Anbefalte innlegg

Til jul har jeg lyst til å gi min mann noen fete mansjettknapper. Jeg vil de skal være så fine att folk må kommentere dem. Vil finne noe David Beckham posht!!!!Noen som har noen gode ideer, eller butikker å anbefale? De kan godt koste litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dalwhinnie

Bor du i Oslo, Jens? I så fall kan du kanskje ta en tur innom på Sugarshop på Bislett og se hva de har eller kan lage. Har selv fått spesiallaget smykker der go er veldig fornøyd med dem. De har noen få mansjettknapper på nettsiden sin http://www.sugarshop.no/smykker2f3.html , men om du har noen ideer, så hjelper de deg å sette dem ut i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Astra unplugged

Hei, jens.

Jeg ga min mann mansjettknapper i gull til morgengave. I og for seg ikke noe eksepsjonelt, men for å sette litt personlig preg fikk jeg inngravert initialene hans på hver knapp. (Fikk dette gjort i en gullsmedbutikk som graverer selv).

Eks: Heter vedkommende Hans Olsen, graverer du en H og en O.

I tillegg fikk min mann en skjorte med doble mansjetter til å ha mansjettknappene på. Svært godt mottatt, og brukes til festlige anledninger som bryllup, jul, 17.-mai osv.

Hilsen Astra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Astra

Hva betalte du for

Jeg ga min mann mansjettknapper i gull til morgengave. I og for seg ikke noe eksepsjonelt, men for å sette litt personlig preg fikk jeg inngravert initialene hans på hver knapp. (Fikk dette gjort i en gullsmedbutikk som graverer selv).

??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jens, støtter opp om Sugashop. Evt. Aida smykkesmie. En av jentene som selger varene sine på Sugashop, lager smykkene sine i Aida smykkesmie. Hun heter Kaja Gjedebo, og du kan se noen av mansjettknappene hennes her:

http://www.kgd.no/cuffs.html

Hun lager utrolig mye kult. Sambo har fått matchende slipsnål og mansjettknapper fra henne, og han liker dem veldig godt. Det kuleste er at hvis du går for de slipsnålene og mansjettknappene som hun skriver ting på, så kan du velge teksten selv. Sambo har mansjettknapper med "Number" og "One" på, og slipsnål med "Preciousss". :)

Hun ga faktisk Kong Harald et sett som det står "Helt" og "Konge" på da han var syk i vinter.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gav også min mann mansjettknapper og skjorte med doble mansjetter i morgengave. (D.v.s. han fikk dem på morgenen bryllupsdagen, så han kunne bruke dem da vi giftet oss).

Jeg fikk smeltet om arvegods til ovale, flate, massive mansjettknapper og så fikk jeg gullsmeden til å gravere inn forbokstavene hans slik han selv skriver dem. (Tegnet av signaturen hans). Tror de ville ha kostet ca. 4.300 dersom jeg ikke hadde hatt gullet. (Finnes billigere også, men da er de gjerne hule og utsatt for bulker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...