Gå til innhold

Hva gjør du når gnisten dør ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere har datet en god stund, sålenge at dere like godt kan bli sammen. 
Men så innser du at han/hun ikke er den du vil ha. Ja hva gjør man da?

Anonymkode: 99b9a...579

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avslutter det på en fin og rettferdig måte :) Om det allerede dør ut før forholdet er startet ser jeg ikke noe vits i å fortsette. Selvsagt må slike ting som "gnist" jobbes med for å vedvare, men om den dør ut så tidlig så ser jeg ikke noe poeng i å jobbe for det forholdet. 

Skrevet (endret)

Jeg synes den oppførselen folk har i dating der de finner ut at alt er ikke 100% perfekt som de vil ha er veldig umoden og arrogant. Forhold må jobbes med. Det er så sjeldent at man holder denne gnisten i livet lenge. Man må jobbe med å holde gnisten i gang, den skaper ikke seg selv. Merker mange unge slår opp fordi alt er ikke "nytt og spennende" lengre. Nei, da ser man ikke etter et langsiktig forhold heller.
Hvis man er forskjellige på kritisk forskjellige punkter så er det veldig forståelig hvorfor man ikke bør fortsette sammen. Som f.eks: ene ønsker barn, andre parten gjør ikke. Den ene parten røyker/drikker mye mens den andre parten ønsker tvert i mot å bli utsatt for disse.

Endret av Rammfrø
  • Liker 1
Skrevet

At gnisten dør ut er normalt, så man kan ikke gå av en så "filleting", men om man innser at man likte personen pga tiltrekning som dabbet av og egentlig ikke har noe som helst til felles som kan bygges videre på, som f.eks felles drømmer og mål og interesser, og at kjemien også har forandret seg, da sier jeg i fra om at det desverre har gått litt fort i svingene for følelsene mine, at jeg har innsett at dette ikke er noe å bygge videre på og "dumpet" han.

Anonymkode: 00324...3d5

• Liker 1
Skrevet

Enkelt!!!!!!!!!!!!! Lager en forbannelser på folk som lever ut pedoen sin på andre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!What comees around will get right back at OP OP OP OP OPS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nei til rasister btw

Anonymkode: 468c8...9e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...