Gå til innhold

Sex på første date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva gutta tenker om jenter de har sex med på første date. Er man da kun ute etter sex eller kan det bli noe mer? 

Anonymkode: 7a691...21e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror man blir stemplet som løs med en gang da ja.

Skrevet

Tja, si ikke det. Mitt forhold begynte som en ONS og vi holder fremdeles sammen, tre år etter. 

Anonymkode: ec8fa...768

• Liker 9
Skrevet

Tror man blir stemplet som løs med en gang da ja.

Nei. Sex er gøy og om det skjer så skjer det.

• Liker 5
Skrevet

Kan så klart bli noe mer, men en del vil nok også heller ha deg kun som ff. 

Skrevet

Jeg ble sammen med en fyr etter ONS i fylla.. Så det går ann :) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde sex på første date, vi var sammen i to år etter det:)

Anonymkode: ffb3a...4c0

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror det svaret en del menn (og sikkert mange kvinner) egentlig vil si her er "gjerne med meg, men ikke med noen andre".

Skrevet

Nå er ikke jeg gutt, men jeg tror ikke det avhenger av hvorvidt du har sex på første date eller ikke om det blir noe mer mellom dere. Hvis dere har sex på første date og det ikke blir noe mer er det mest sannsynlig på grunn av at a) det var ikke tenkt som noe mer enn en flørt in the first place b) det viste seg å ikke være kjemi der likevel. Jeg vet om flere som hadde sex på første date og er sammen i dag, flere år etter. Men, hvis du vil være mer på den sikre siden er det kanskje lurt å vente til dere har hatt noen flere dater. Da kan du i hvert fall luke ut de som kun er interessert i et ligg, da en slik person vil miste interessen rimelig kjapt hvis h*n ikke får akkurat det.  

Anonymkode: 29bda...def

• Liker 1
Skrevet

for min del kommer det an på daten. Hvis vi har tilbrakt en hel dag sammen, kjemien er bra og vi ender opp med å ha sex på kvelden vil ikke dette være et problem. Hvis jeg har blitt invitert på film og han prøver å ha sex med meg ganske med en gang kommer jeg ikke til å ligge med mannen. Det kommer selvfølgelig også an på om jeg kjenner mannen fra før av eller ikke. Skal mye mer til for at jeg har sex med en helt fremmed enn en person jeg har kjent i flere år. 

Anonymkode: d13f8...e0b

Skrevet (endret)

Sex på første date = dama blir lett sjarmert til sex = større risiko for utroskap.

Endret av Summers
  • Liker 1
Skrevet

Sex på første date = dama blir lett sjarmert til sex = større risiko for utroskap.

Dummeste jeg har hørt. I tillegg til direkte kvinnefiendtlig.

Anonymkode: 44309...db5

• Liker 6
Skrevet

Hvordan er det "direkte kvinnefiendtlig"? 

Skrevet

Hvordan er det "direkte kvinnefiendtlig"? 

Ditt premiss forutsetter at dette kun gjelder kvinner. At menn ikke er utro.

• Liker 1
Skrevet

Ditt premiss forutsetter at dette kun gjelder kvinner. At menn ikke er utro.

Menn er mye mer aktive i sjekking enn kvinner så derfor er det mindre sjanse for at menn blir forført enn kvinner. Det er derfor menn bør være mer redd for løse kvinner enn  kvinner bør være redd for løse menn. En løs mann må fortsatt jobbe for å være utro, mens en løs kvinne er en tikkende bombe som går av når hun møter en sjarmerende mann.

Skrevet (endret)

Øøh.. Hvorfor er det kvinnefientlig? Gjelder ikke dette også menn?

Menn er mye mer aktive i sjekking enn kvinner så derfor er det mindre sjanse for at menn blir forført enn kvinner. Det er derfor menn bør være mer redd for løse kvinner enn  kvinner bør være redd for løse menn. En løs mann må fortsatt jobbe for å være utro, mens en løs kvinne er en tikkende bombe som går av når hun møter en sjarmerende mann.

Nå tuller du vel? :-P

Det er typisk at kvinner påstår flesteparten av menn er utro, mens menn påstår nøyaktig det samme om kvinner. Min erfaring på byen er at begge kjønn er like ille.

Dette har det blitt forsket på en gang. Det gjelder begge kjønn. De som er vant til å ha mange sexpartnere har også lettere for å bli fristet til utroskap. Selvfølgelig skal man ikke generalisere, så det finnes sikkert mange unntak.

Endret av Svampebobb1
Skrevet

Det er typisk at kvinner påstår flesteparten av menn er utro, mens menn påstår nøyaktig det samme om kvinner. Min erfaring på byen er at begge kjønn er like ille.

Jeg tror poenget hans er at kvinner blir sjekket opp langt oftere enn menn. Skal en kvinne være utro må hun bare gi etter, mens en mann aktivt på jakte på en å være utro med.

Anonymkode: 91f36...c38

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg tror poenget hans er at kvinner blir sjekket opp langt oftere enn menn. Skal en kvinne være utro må hun bare gi etter, mens en mann aktivt på jakte på en å være utro med.

Anonymkode: 91f36...c38

Korrekt og da  bør man velge en kvinne som ikke lett blir sjarmert til sengs.

Endret av Summers
Skrevet

Jeg ble sammen med en fyr etter ONS i fylla.. Så det går ann :) 

Blir det riktig å kalle sexen for ons blir spørsmålet da?

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer på hva gutta tenker om jenter de har sex med på første date. Er man da kun ute etter sex eller kan det bli noe mer? 

Anonymkode: 7a691...21e

Kommer veldig an på hvor godt kjent man har blitt. Noen har jo skrevet og skypet sammen i flere måneder. Andre har bare sagt hei. 

Anonymkode: 6607d...98c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...