AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #1 Skrevet 19. november 2015 Hvor får man kjøpt penbukser man kan bruke på jobben i banken osv. Liker ikke de som bli trange nederst. De må være i stoff i jeans. Anonymkode: db6ff...b79
Gjest Tigress Skrevet 20. november 2015 #2 Skrevet 20. november 2015 Eg trur ikkje jeans reknast som penbukser, men prøv Levis på til dømes Carlings.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #3 Skrevet 20. november 2015 Eg trur ikkje jeans reknast som penbukser, men prøv Levis på til dømes Carlings. hahaha, mente selvfølgelig IKKE jeans :p Anonymkode: db6ff...b79
nuggets Skrevet 20. november 2015 #4 Skrevet 20. november 2015 Mango og match har mange fine dressbukser som er feminine i snittet. God kvalitet er det også så de tåler å Bli vasket og strøket ett par ganger i uka.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #5 Skrevet 20. november 2015 Mango og match har mange fine dressbukser som er feminine i snittet. God kvalitet er det også så de tåler å Bli vasket og strøket ett par ganger i uka.ok takk for tips :) Anonymkode: db6ff...b79
Blåklokke Skrevet 21. november 2015 #6 Skrevet 21. november 2015 Penbuksene til HM sitter godt på akkurat min kropp, og jeg synes kvaliteten er bra. Har flere i sort og ecru, greie basisplagg som alltid passer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå