Gå til innhold

Plutselig uregelmessig

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest manne35

Hmm, føler det nesten litt rart å spørre dere, men men. :oops: Vi prøver nå på nr 5. Jeg har alltid hatt nøyaktig 28 dagers syklus, men nå er plutselig mensen 5 dager på overtid. Jeg har testa meg med KG gravitest, og den var negativ. Føler meg absolutt ikke gravid, men har heller ingen tegn på menstruasjon. Sluttet med piller i juni. Siden jeg alltid har vært så ekstremt regelmessig, blir jeg jo nervøs av dette. Er jeg syk? Har jeg fått noen form for cyste... eller hva :roll: Håper noen kan svare! Tok graviditetstest midt på dagen, men med disse nye testene, burde vel ikke det gjøre noe :o ... Bør jeg oppsøke lege? Er det noen andre her inne som plutselig har opplevd en slik uregelmessighet?? Jeg er 35 år, og jeg føler absolutt ikke at vi stresser med dette å bli gravide. Føler meg ganske så avslappet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ganske vanlig å bli uregelmessig en tid etter å ha sluttet med p-piller.

Selv om du har vært "normal" frem til nå, så kan det alikevell ha sammenheng med p-pillene.

Jeg ville ha ventet i noen uker til, og sett hvordan det går. Ev. ta en ny test om noen dager om du fremdeles ikke har fått noen mens.

(test med morgenurin da denne er mest konsentrert og vil gi deg mest mulig riktig svar) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...