Gå til innhold

Sunnmørshallen blir om til et asylmottak...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er et overgrep mot egen befolkning! Hva om DERE ser til å gro ut en ryggrad og litt selvrespekt.... og sier at nok er nok?!

Dette skal vi ikke måtte finne oss i! Vi er flere og flere som er kvalmende lei av disse hellige kuene til de nyreligiøse nå (les"flyktninger").

Anonymkode: 774a8...5aa

• Liker 8
Skrevet

Alle minnene jeg har fra denne hallen, fra når jeg gikk på barneskolen, ungdsomsskolen og videregående og nå blir et godt minne så og si voldtatt av flyktningene :( Det er en ting å bruke en nedlagt millitærleir som ingen bruker men dette er jo bare slemt..

Anonymkode: 77122...5bc

• Liker 5
Skrevet

Det er mye skattepenger å hente med å tilby hallen som akuttmottak. Trolig mer enn hva andre leietakere har å tilby.

Anonymkode: 4542e...3a5

• Liker 1
Skrevet

En idrettshall er en arena for integrering allerede, og bør ikke brukes som annet enn det den er, til sport og lek for barn og voksne.

Med den evige strøm av immigranter må vi ihvertfall ikke ødelegge de få stedene barn kan leke og lære hverandre å kjenne.

Anonymkode: 2f0fa...fea

• Liker 3
Skrevet

Alsylsøkerne kommer. Det er et faktum. De kommer fort og i stort antall. Det er også et faktum. Et annet faktum er at det er vanskelig å finne husrom til så mange på kort varsel. For nordmenn betyr en idrettshall fritidsaktiviteter. For flyktninger er det midlertidig husrom. Tak over hodet. Er vi så pokkers egoistiske i Norge at vi nekter flyktninger tak over hodet? Om vinteren? Fordi det går ut over våre fritidssysler? Ta til vettet!!

Og nå snakker jeg om reelle flyktinger, ikke lykkejegere. Men den sorteringen får myndighetene ta seg av.

• Liker 7
Skrevet

Ja, stakkars dere som får ødelagte barndomsminner, traumatiserte barn, ølmage og diabetes fordi dere ikke har tilgang til idrettshall. Hvor skal dette ende, det er jo nærmest et brudd på menneskeheten. Ja, sant som det er sagt, et overgrep på egen befolkning! 

Boo-fucking-hoo.

Anonymkode: b64e7...659

• Liker 5
Skrevet

Det finnes forresten en enkel løsning for de som ønsker å beholde hallen: Åpne hjemmene for dem i stedet! Ikke det? Neivel..

Skrevet

Det finnes forresten en enkel løsning for de som ønsker å beholde hallen: Åpne hjemmene for dem i stedet! Ikke det? Neivel..

For et tåpelig utsagn..,

• Liker 9
Skrevet

Ja, stakkars dere som får ødelagte barndomsminner, traumatiserte barn, ølmage og diabetes fordi dere ikke har tilgang til idrettshall. Hvor skal dette ende, det er jo nærmest et brudd på menneskeheten. Ja, sant som det er sagt, et overgrep på egen befolkning! 

Boo-fucking-hoo.

Anonymkode: b64e7...659

skjerp deg

• Liker 6
Skrevet

Alsylsøkerne kommer. Det er et faktum. De kommer fort og i stort antall. Det er også et faktum. Et annet faktum er at det er vanskelig å finne husrom til så mange på kort varsel. For nordmenn betyr en idrettshall fritidsaktiviteter. For flyktninger er det midlertidig husrom. Tak over hodet. Er vi så pokkers egoistiske i Norge at vi nekter flyktninger tak over hodet? Om vinteren? Fordi det går ut over våre fritidssysler? Ta til vettet!!

Og nå snakker jeg om reelle flyktinger, ikke lykkejegere. Men den sorteringen får myndighetene ta seg av.

de kan få hjelp fra der de kommer fra. De trenger ikke å komme til Norge. 

• Liker 5
Skrevet

Hvor mange bor hjemme hos deg?

• Liker 9
Skrevet

Det er latterlig er at det alltid vil ramme barn, unge og andre som har andre behov. Kast ut demente fra sine hjem, flyktningene trenger tak over hodet. Steng en idrettshall, flyktningene trenger tak over hodet. Hva blir det neste? Stenge en barneskole og la barna droppe skoleundervisning et år eller to?

Hva synes du ellers om å la barna få lide for politiske vedtak egentlig? Er du en sånn som ønsker å minske budsjettene til skole og utdanning? Eller er det akkurat bare nå.

Forøvrig er kjempeflott måte å få hele lokalbefolkningen fiendtlig innstillt til disse innvandrerne. Men, men, kanskje folk flest må lide litt før man tar til vettet.

• Liker 8
Skrevet

Hvor skulle jeg selv gjøre av meg hvis jeg skulle åpne hjemmet mitt for flyktninger? Jeg har ingen ledige rom.

Skrevet

Hvor mange "flyktninger" har du boende hos deg?

• Liker 6
Skrevet

Alt jeg kan si er at jeg håper dere kan legge dere med god samvittighet og vite at dere ihvertfall har stemt på det mest innvandringskritiske pariet i Norge i deres levetid. eller 30år tilbake i tid.

Det er nok langt fra alle som kan legge seg om natten med samme samvittighet. 

Man får det man stemmer på ..husk på det. 

Anonymkode: b8fb8...a54

• Liker 2
Skrevet

Hvor skulle jeg selv gjøre av meg hvis jeg skulle åpne hjemmet mitt for flyktninger? Jeg har ingen ledige rom.

Da er du rasist. 

Anonymkode: e9021...ec6

• Liker 3
Skrevet

Alt jeg kan si er at jeg håper dere kan legge dere med god samvittighet og vite at dere ihvertfall har stemt på det mest innvandringskritiske pariet i Norge i deres levetid. eller 30år tilbake i tid.

Det er nok langt fra alle som kan legge seg om natten med samme samvittighet. 

Man får det man stemmer på ..husk på det. 

Anonymkode: b8fb8...a54

Jeg har ikke stemt på noen så det...

Skrevet

Da er du rasist. 

Anonymkode: e9021...ec6

Wow...

Skrevet

Hvor mange bor hjemme hos deg?

Jeg hyler ikke om idrettshaller.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...